دریادار سیاری عنوان کرد

ویژگی‌های یک فرمانده در نیروی دریایی راهبردی

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: یک فرمانده در نیروی دریایی راهبردی باید بداند تهدید چیست و آمادگی خود را جهت مقابله انواع تهدیدات با تکیه بر نوآوری و خلاقیت ارتقا دهد.
کد خبر: ۴۱۸۶۶
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۱ - 24February 2015

ویژگی‌های یک فرمانده در نیروی دریایی راهبردی

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر دریادار «حبیبالله سیاری» فرمانده نیروی دریایی ارتش، در جلسه تجزیه و تحلیل و نقد و بررسی عملکرد نیروها در رزمایش محمد رسول الله(ص) که در منطقه یکم نیروی دریایی برگزار شد، ضمن تقدیر از زحمات و تلاشهای دستاندرکاران رزمایش گفت: رزمایش مشترک محمد رسولالله(ص) ارتش ارزش زیادی داشت و باعث سربلندی ارتش در میان ملت شد و توانست در داخل کشور و فرا منطقه تاثیر بسزایی بگذارد .

وی افزود: رزمایش ابعاد مختلفی از نظر آزمودن تاکتیکها و سلاحها و انتقال تجارب نسل قدیم به نسل جدید و نیز هماهنگی بین واحدهای رزمی داشت و طی آن توانستیم از دستاوردهای بومی شده و سیستمهای پیشرفته و همچنین تاکتیکهای جدیدی استفاده کرده و ثابت کنیم که در این زمینهها به خود کفایی رسیدهایم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش در ادامه با اشاره به ارزیابی فرماندهان در رزمایش، اذعان کرد: یک فرمانده راهبردی در نیروی دریایی باید تهدیدها را بشناسد، به آن فکر کند و بعنوان فرمانده خود را بیازماید.

وی اضافه کرد: فرمانده باید آمادگی خود را شبحملهای کند و با تکیه بر نوآوری و خلاقیت بتواند موفق و سربلند باشد که این امر مستلزم آموزش، مهارت، تمرین، طرحریزی، پی بردن به نقاط ضعف برای ارتقا مهارت و شناسایی خلأ در رزم دریایی، نگهداری و تعمیر در شرایط فعلی با خلاقیت و نوآوری، رعایت اولویتها، صرفهجویی، تمرکز بر توان رزمی و رعایت نکات ایمنی در کلیه سطوح است.

دریادار سیاری در ادامه با نزدیک شدن به ایام نوروز و تعطیلات در این ایام، گفت: بیشترین زمانی که از نظر تهدید مهم تلقی میشود تعطیلات است که آسیبپذیری در حوزه دفاعی بسیار زیاد میشود.

این مراسم با حضور فرمانده نیروی دریایی ارتش، رییس عقیدتی سیاسی و حفاظت اطلاعات نیروی دریایی و کلیه معاونتهای نداجا برگزار و در آن به تجزیه و تحلیل و نقد و بررسی عملکرد نیروها در رزمایش محمد رسولالله(ص) پرداخته شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها