چهل سالگی سرو/ شهید جعفر کوشکی:

برادران پاسدار از اسلام حفاظت و به آنچه امام می‌گویند عمل کنند

شهید جعفر کوشکی در وصیت‌نامه خود آورده است: از برادران پاسدار استدعا دارم که از اسلام به‌خوبی حفاظت کنند و به آنچه امام می‌گویند عمل کنند.
کد خبر: ۴۱۸۶۷۰
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۷ - 26September 2020

برادران  پاسدار از اسلام به‌خوبی حفاظت کنند  و به آنچه امام می‌گوید عمل نمایند

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، در سرزمینی  که شهدای گلگون کفن ما به دنیا آمدند، کوه‌ها آموزگاران ایستادگی‌اند و دشت‌ها مادران مهربانی و خورشیدش سخاوتمندانه بر همه یکسان می‌تابد.  کسی که در این سرزمین قد می‌کشد و بازی‌های کودکانه را به روز گار جوانی می‌رساند، بی‌شک ایستاده‌تر از کوه، مهربانتر از خورشید و سخاوتمند تر از ابر بهاری خواهد بود.

 آری شهدای ما معلمان مدرسه عشق‌اند، آموزهای‌شان چراغ راه همه کسانی است که تشنه کام جرعه‌ای محبت هستند. بدین منظور بخشی از وصیت‌نامه شهید حاج جعفر کوشکی را مرور می‌کنیم:

بسم‌الله الرحمن الرحیم با درود فراوان به رهبر کبیر انقلاب اسلامی  این کوی استوار و قلب تپنده مستضعفین  جهان امام خمینی  و با سلام بر تمامی مستضعفین  و پیروان  راستین اسلام  فقاهت و به‌امید هرچه نزدیک‌تر شدن ظهور حضرت مهدی (عج)  این درهم‌شکننده  پایه‌های کفر و نفاق و استکبار  در سراسر جهان و با سلام بر امت رزمنده و قهرمان ایران سلام بر حسین که در انتخاب راه ما را یاری کرد.

سلام بر تو ای بنده  واقعی خدا که ما را  زنده کردی و راه  چگونه مردن را به ما آموختی و با سلام بر امت حزب‌الله  که ادامه‌دهنده  راه امام حسین (ع)   هستند می‌خواستم  چندکلمه‌ای و نه به‌عنوان وصیت بلکه به‌عنوان  پیام بنویسم چون‌که شهدا زنده‌اند. 

شاید خداوند  چند روز دیگر  به راز و نیاز  جواب مثبت  دهد  که همیشه این دعا را تکرار می‌کردم الهم ارزقنی توفیق شهاده فی سبک و خداوند دعایم  را مستجاب کند از تمام برادران و خواهران می‌خواهم برایم دعا کنند تا خداوند از گناهانم بگذرد از برادران  پاسدار استدعا دارم  که در دعاهای نماز شب‌شان  از خداوند  برایم طلب آمرزش  کنند، از اسلام به‌خوبی حفاظت کنند  و به آنچه امام می‌گوید عمل کنند از مسئولین اطاعت نمایند و هر کاری  را برای رضای خدا انجام  دهند.

از خانواده‌ام  می‌خواهم در مرگم  ناراحت نشوند  و مرا ببخشید  و اما  پدر و مادر  از شما می‌خواهم برایم  گریه نکنید  و ناراحت نشوید و در مرگم صبور و بردبار باشید  که این راه را خود آمده‌ام  و به آنچه آرزو داشته‌ام رسیده‌ام. اگر جنازه‌ام به دست شما رسید نزدیک قبر شهید ایمانی با لباس فرم سپاه این کفن  مؤمنین خدا به خاک بسپارید و در گوشه قبرم دو پرچم سرخ و سبز که کلمه  لااله‌الاالله و الله‌اکبر بر روی  آن‌ها نقش بسته است  باشد بکوبید  هدفم  کلمه لااله‌الاالله  بوده است  و اگر جنازه‌ام  به دست شما نرسد ناراحت نباشید و از خداوند  برایم  طلب آمرزش کنید و از تمام  اقوام و  دوستان چنانچه  از دست  بنده  ناراحت  شده‌اند به بزرگی خودتان مرا ببخشید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار