چهل سالگی سرو/ فرمانده سپاه بوشهر:

عملیات ثامن الائمه (ع) آغازی بر فتوحات رزمندگان در عرصه مختلف جنگ تحمیلی بود

سردار «علی رزمجو» گفت: استراتژی بهره‌مندی از نیروی مردمی و آغازی بر فتوحات رزمندگان در عرصه مختلف جنگ تحمیلی بود.
کد خبر: ۴۱۸۶۸۵
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۲ - 26September 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر، سردار «علی رزمجو» فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر امروز در آئین تجلیل از اصحاب رسانه استان بوشهر در برگزاری کنگره سرداران و 2121 شهید استان بوشهر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا با بیان اینکه خبرنگاران خالصانه و عاشقانه در این عرصه حضور یافتند اظهار داشت: نقش رسانه ها در تجزیه و تحلیل در مقیاس گسترده قابل بحث است.

وی گفت: برخی از طرح‌ها ساخت آن ادامه دارد که 23 تابلو چرخشی هر تابلو 10 شهید در مرکز استان بوشهر در حال راه‌اندازی است که روح مرکز استان بوشهر به فضای ملکوتی شهید ترکیب می‌شود.

رزمجو با بیان اینکه نقش رسانه‌ها در این حوزه  تداعی کننده دوران دفاع مقدس بود افزود: در دوران دفاع مقدس عملیات های مختلفی انجام شد.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با یادآوری عملیات ثامن الائمه(ع) در چنین روزی خاطرنشان کرد: این عملیات به فرمان امام راحل منجر به شکست حصر آبادان و فتوحات رزمندگان بعد از آن آغاز شد.

وی با بیان اینکه عملیات غرورآفرین ثامن الائمه (ع) نقطه عطفی در تاریخ 8 سال دفاع مقدس به شمار می‌رود  دستاوردهای این عملیات را برشمرد و گفت: استراتژی بهره مندی از نیروی مردمی و آغازی بر فتوحات رزمندگان در عرصه مختلف جنگ تحمیلی بود.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با اشاره به اینکه اصحاب رسانه مسئولیت مبادله افکار و عقاید عمومی  جامعه را بر عهده دارند خاطرنشان کرد: سلاح امواج و رسانه برای تسخیر افکار در حال شکل گیری است این سلاح بسیار پیچیده‌تر از تسلیحات نظامی و مبارزه با آن دشوارتر است.

سردار رزمجو با بیان اینکه در دنیای امروز در پرتو دانش و فن آوری شاهد تحولات متعددی در گسترش اقدامات امنیتی هستیم افزود: همه امکانات رسانه ای و ارتباطی با انتفال اطلاعات لحظه ای مسئولیت مبادله عقاید عمومی هستند.

وی با تاکید بر اینکه امروز رسانه‌های انقلابی عرصه بر دشمن تنگ‌ و ضمن محاصره آنان افکار دشمنان را تسخیر کرده‌اند اظهار داشت: امروز اصحاب رسانه م یتوانند به ویزگی پدافندی و آفندی عمل کنند.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با بیان اینکه اصحاب رسانه باید عرصه را بر دشمنان تنگ کنند و انها را در محاصره قرار دهند و در مقابلش توپخانه رسانه ای شلیک کنند تصریح کرد: جهان سلطه از این ابزار استفاده می کنند که باید در مقابل ایت استراتژیک بایستیم.

رزمجو با بیان اینکه در شرایط کنونی رسانه های انقلاب اسلامی نقش ارزمندی را ایفا می کنند اظهار داشت: اصول و مبانی حاکم بر رسانه اقتضا می‌کند برای دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی با استفاده از وصیت‌نامه، زندگی‌نامه و منش شهدا و مواردی که در گام‌های دوم انقلاب از سوی رهبر معظم انقلاب مطرح شد به خوبی در جامعه ترسیم شود و بیش از گذشته به منصه ظهور بگذاریم.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار