چهل‌سالگی سرو/ امیر پوردستان در گفت‌وگو با دفاع‌پرس مطرح کرد؛

هر تهدیدی با پاسخ کوبنده نیرو‌های مسلح کشورمان روبرو خواهد شد

رئیس مرکز مطالعات و تحقیقات راهبردی ارتش گفت: نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران به لحاظ نرم‌افزاری و سخت‌افزاری در جایگاه بالایی قرار دارند و هر تهدیدی با پاسخ کوبنده نیرو‌های مسلح کشورمان روبرو خواهد شد.
کد خبر: ۴۱۸۶۸۹
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۶ - 27September 2020

پیام نمایشگاه ملی دستاورد‌های دفاع مقدس و مقاومت برای دشمنان ایران اسلامیامیر سرتیپ «احمدرضا پوردستان» رئیس مرکز مطالعات و تحقیقات راهبردی ارتش در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، با اشاره به برپایی نمایشگاه ملی دستاورد‌های دفاع مقدس و مقاومت اظهار داشت: پیام این نمایشگاه برای مردم انتقال آرامش و اطمینان قلبی از نیرو‌های مسلح است و این نمایشگاه باعث دلگرمی مردم می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این نمایشگاه برای کشور‌های منطقه این پیام را دارد که کشور‌های منطقه خودشان، می‌توانند امنیت را در غرب آسیا برقرار کنند، گفت: نمایشگاه ملی دستاورد‌های دفاع مقدس و مقاومت برای دشمنان این پیام را دارد که نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران به لحاظ نرم‌افزاری و سخت‌افزاری در جایگاه بالایی قرار دارند و هر تهدیدی با پاسخ کوبنده نیرو‌های مسلح کشورمان روبرو خواهد شد.

رئیس مرکز مطالعات و تحقیقات راهبردی ارتش با بیان اینکه اعتماد به جوانان سبب شادابی و در نتیجه پیشرفت کشور می‌شود، افزود: تمامی تجهیزاتی که در نمایشگاه ملی دستاورد‌های دفاع مقدس و مقاومت رونمایی شد، توسط جوانان ایران اسلامی طراحی و تولید شده است.

امیر پوردستان با اشاره به اینکه با تدبیر و تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی شاهد به‌کارگیری جوانان در عرصه‌های مختلف هستیم، خاطرنشان کرد: این اعتماد به جوانان سبب شده ارتش ایران، به‌عنوان ارتشی مقتدر در جهان شناخته شود.

انتهای پیام/ 421

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار