چهل‌سالگی سرو/ در دیدار مدیران‌کل حفظ آثار مازندران و ارشاد اسلامی تأکید شد؛

انجام فعالیت‌های مشترک هنری با موضوع دفاع مقدس در مازندران

در دیدار مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با مدیرکل حفظ آثار و نشر ازش‌های دفاع مقدس بر انجام مشترک هنری با موضوع دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت در استان تأکید شد.
کد خبر: ۴۱۸۷۲۱
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۶ - 26September 2020

انجام فعالیت‌های مشترک هنری با موضوع دفاع مقدس در مازندرانبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، سردار «عبدالله ملکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مازندران امروز در دیدار با «عباس زارع» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی با قدردانی از همراهی‌های ارزشمند مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، توسعه فرهنگی هنری استان با تکیه بر آموزه‌های ایثار و شهادت در قالب فعالیت‌های خلاقانه و نو باعث شده تا اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه خالق آثار ارزشمندی بشوند که در کشور به یک الگو تبدیل شده است.

«عباس زارع» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز خدمت در سنگر فرهنگ و هنر را مرهون ایثارگری‌ها و رشادت‌های شهدا دانست و گفت: خرسندیم که در راه شهدا گام بر می‌داریم و فعالیت‌های فرهنگی هنری این اداره کل با محوریت ایثار و شهادت است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران همچنین از اجرای برنامه‌های مشترک فرهنگی هنری با اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خبر داد و افزود: همکاری‌های متقابل بین این دو اداره کل، در ارتقاء کیفی و کمی فعالیت‌های فرهنگی هنری استان مشهود است.

این دو مدیرکل در انتهای دیدار، بر تعمیق هرچه بیشتر فعالیت‌های مشترک تاکید کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار