چهل‌سالگی سرو/ مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی:

رمز تداوم انقلاب اسلامی، صیانت از دفاع مقدس است

سردار حسینعلی یوسفعلی‌زاده گفت: آحاد مردم ایران اسلامی باید همانگونه که در دوران دفاع مقدس و بعد از آن در میدان‌های مختلف پاسخ محکمی به دشمن دادند در میدان‌های پیش‌رو هم قاطعانه از انقلاب و دستاوردهای آن با تکیه بر ذخیره استراتژیک، ماندگار و جاوید دفاع مقدس پاسداری و صیانت کنند.
کد خبر: ۴۱۸۷۲۳
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۲ - 26September 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، همزمان با هفته دفاع مقدس مراسم نکوداشت پیشکسوتان جهاد و مقاومت نیروی انتظامی استان خراسان رضوی با حضور سردار سرتیپ دوم «محمدکاظم تقوی» فرمانده انتظامی استان، سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی در محل نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس و مقاومت مشهد برگزار شد.

سردار یوسفعلی‌زاده در این مراسم اظهار داشت: 40 سال از حماسه جاوید دفاع مقدس گذشت. دشمن خبیث آمده بود تا بماند و انقلاب شکوهمند اسلامی را در آغاز پیروزی ساقط کرده و اراده خود را به ملت ایران اسلامی تحمیل کند.

وی افزود: اما بر اساس وعده خداوند، نصرت الهی نصیب امتی شد که دین خداوند را یاری کرد؛ بر همین اساس امت حزب‌الله پیروز این میدان شد.

این مسئول تصریح کرد: امروز به کوری چشم دشمنان از آن تجاوز و دفاع آحاد جامعه 40 سال می‌گذرد. آنچه از این دفاع حاصل شده این است که شکست از آن دشمنان و پیروزی در همه میدان‌ها از آن مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی است.

یوسفعلی‌زاده افزود: آحاد مردم ایران اسلامی باید همانگونه که در دوران دفاع مقدس و بعد از آن در میدان‌های مختلف پاسخ محکمی به دشمن دادند در میدان‌های پیش‌رو هم قاطعانه از انقلاب و دستاوردهای آن با تکیه بر ذخیره استراتژیک، ماندگار و جاوید دفاع مقدس پاسداری و صیانت کنند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی یادآور شد: انقلاب اسلامی از روز تولد با دفاع و ایستادگی و مقاومت عجین است و الحمدالله فرزندان غیور، دلیر و ظلم‌ستیز و رزمنده این سرزمین بر عهدی که بستند مردانه هستند.

وی در ادامه، با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیرشان با پیشکسوتان دفاع مقدس، مبنی بر جلوگیری از تحریف دفاع مقدس گفت: برای اینکه نگذاریم دفاع مقدس دچار تحریف شود باید استناد و احتجاج کنیم و پرچم دفاع مقدس را برافراشته نگهداریم و مجاهدت در راه انقلاب را پاس بداریم.

یوسفعلی‌زاده تصریح کرد: دشمن به دنبال آن است تا به جای لباس رزم، لباس رفاه و عافیت‌طلبی را بر تن ما بپوشاند، این منطق غلط با عمل باید دفع شود.

این مسئول در پایان ابراز داشت: ما اجازه نخواهیم داد میراث امام خمینی(ره) و شهیدان و ذخیره استراتژیک حاصل از دفاع مقدس تحریف شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار