چهل‌سالگی سرو/ مدیرکل فرهنگ و ارشاد و اسلامی مازندران:

میراث گرانبهای شهدا باید پاسداری شود

«عباس زارع» گفت: میراث گرانبهایی که شهدا برای ما به جا گذاشته‌اند باید پاسداری شود و ما تا جان در بدن داریم در این راه تلاش می‌کنیم.
کد خبر: ۴۱۸۷۲۷
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۸ - 26September 2020

میراث گرانبهایی که شهدا برای ما به جا گذاشته‌اند باید پاسداری شودبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «عباس زارع» مدیرکل فرهنگ و ارشاد و اسلامی مازندران به همراه «عبدالمهدی حق‌شناس» مسئول بسیج رسانه استان و همچنین همراهی تنی چند از هنرمندان استان با ادای احترام به شهدای دفاع مقدس در ساری، یاد و خاطر این عزیزان را گرامی داشتند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در این آیین، ضمن تجلیل از مقام شامخ شهدا و فداکاری‌های آنها گفت: میراث گرانبهایی که شهدا برای ما به جا گذاشته‌اند باید پاسداری شود و ما تا جان در بدن داریم در این راه تلاش می‌کنیم.

وی افزود: تبعیت شهدا از آرمان‌های والای اسلام و قرآن و آموزه‌های ناب اهل بیت (ع)، الگوی پسندیده‌ای برای ملت ما بوده و خواهد بود، و ما افتخار می‌کنیم که محوریت تمامی فعالیت‌های فرهنگی و هنری‌مان، مفاهیم ناب برگزفته از سیره و سلوک این شهدای عزیز است.

زارع ادای احترام به شهدای انقلاب و دفاع مقدس را احترام به آرمان‌های امام راحل (ره) و اهداف عالیه این انقلاب دانست و گفت: داشته‌های معنوی و مادی ما مرهون همین شهداست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار