فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد:

قدرت نرم آمریکا از بین رفته است

سردار حمید خرم‌دل گفت: قدرت نرم آمریکا از بین رفته و این کشور دیگر قادر نیست اراده خود را بر دیگران تحمیل کند.
کد خبر: ۴۱۸۷۶۸
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۱ - 26September 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، سردار «حمید خرم‌دل» فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد شامگاه شنبه در یادواره شهدای شهرستان بویراحمد با گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس، اظهار داشت: دفاع مقدس ما برای رفع فتنه از عالم بود و عراق تنها یک مسیر برای ما بود‌.

وی با اشاره به حضور اقشار و گروه‌های مختلف سنی در دوران دفاع مقدس، افزود: در دوران هشت سال دفاع مقدس با وجود کمبود امکانات و تجهیزات، اما با تدبیر امام راحل و رشادت‌های رزمندگان‌مان در مقابل تجهیزات و سلاح‌های دشمن ایستادگی کردیم و پیروز شدیم.

فرمانده ارشد نظامی در کهگیلویه و بویراحمد گفت: امام حسین (ع) نیز در مقابل لشکر چندین هزار نفری یزید ایستادگی کرد، زیرا معادلات او مادی نبود و تکیه بر حق داشت و رمز پیروزی آن حضرت نیز همین بود.

خرم‌دل با بیان اینکه فروپاشی آمریکا با انقلاب ایران اسلامی شروع شد، عنوان کرد: همه پیش‌بینی‌های امامین انقلاب محقق شده و امروز قدرت نرم آمریکا از بین رفته و این کشور دیگر قادر نیست اراده خود را بر دیگران تحمیل کند.

وی تصریح کرد: نمونه‌ای از افول هژمونی آمریکا در مدت اخیر اتفاق افتاد که وقتی آمریکا تصمیم به تصویب قطعنامه بر علیه کشور ایران داشت چین، روسیه و سایر کشورها همراهی نکردند و این تضعیف قدرت نرم آمریکا را نشان می‌دهد.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد متذکر شد: در حوزه قدرت سخت نیز امروز شاهد بدهی‌های سنگین آمریکا در حوزه اقتصاد و هزینه‌های هنگفت این کشور در عراق و افغانستان هستیم این در حالی است که امروز بخش زیادی از مردم آمریکا گرسنه هستند.

خرم‌دل برقراری ارتباط شیوخ منطقه با رژیم صهیونیستی را ناشی از درماندگی آنها دانست و عنوان کرد: آمریکا و غرب تلاش دارند مردم کشور ما را ناامید کنند، اما این شهداء و مردم هستند که چهل سال پوزه آنها را به خاک مالیده‌اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار