چهل‌سالگی سرو/ مدیر‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد:

جنگ یک پدیده فرهنگی است/ وظیفه داریم آثار فرهنگی را ثبت کنیم

«مجید جوادیان‌زاده» مدیر‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد اظهار داشت: جنگ یک پدیده فرهنگی است که در آن خیلی از ارزش‌ها و باور‌ها خودش را نشان می‌دهد و خیلی از هنجار‌ها در آن شکل می‌گیرد و خیلی از هنرمندان، مضامینی که در جنگ اتفاق می‌افتد را به نحو احسن استفاده می‌کنند.  
کد خبر: ۴۱۸۷۷۰
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۰ - 26September 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، «مجید جوادیان‌زاده» مدیر‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد روز شنبه 5 مهر 1399  از دفتر سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس در یزد و انتشارات «خط شکنان» به مناسبت هفته دفاع مقدس بازدید کرد.

وی در حاشیه بازدید از کتاب‌های چاپ شده حوزه دفاع مقدس ضمن تشکر از زحمات سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس در یزد اظهار داشت: فعالیت‌های این سازمان باید مورد توجه خاص قرار بگیرد و با فراز و نشیب‌هایی که وجود دارد فعالیت‌های آن هیچ‌گاه توقف نداشته باشد.

مدیر‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد اظهار داشت: جنگ یک پدیده فرهنگی است که در آن خیلی از ارزش‌ها و باورها خودش را نشان می‌دهد و خیلی از هنجارها در آن شکل می‌گیرد و خیلی از هنرمندان بسیاری از مضامینی که در جنگ اتفاق می‌افتد را به نحو احسن استفاده می‌کنند. 

جوادیان زاده با اشاره به اینکه جنگ ماهیت بسیار قوی دارد بیان کرد: وظیفه داریم که آثار فرهنگی را ثبت کنیم و بستری برای تولید آثار با کیفیت فراهم کنیم. تاریخ و ادبیات به ویژه در دوران دفاع مقدس از موضوعات مهمی است که باید بیشتر به آن پرداخت.

وی با اشاره به روند و رشد چشم‌گیر این سازمان در حوزه نشر و تولید کتاب افزود: تهیج، دقت و صحت باید در اولویت فعالیت دفتر سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس باشد که خوشبختانه کتاب‌هایی که در حوزه دفاع مقدس توسط اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد به چاپ رسیده هم از لحاظ محتوا و هم از لحاظ صفحه‌آرایی بسیار خوب و با هدف تبیین معارف دفاع مقدس نگاشته شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار