چهل‌سالگی سرو/

همایش روحانیت و دفاع مقدس در یزد برگزار شد

مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس با موضوع روحانیت و دفاع مقدس با مشارکت سازمان امور روحانیون اداره‌کل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس یزد برگزار شد.
کد خبر: ۴۱۸۷۷۵
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۰۱:۰۶ - 27September 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس با موضوع روحانیت و دفاع مقدس در مدرسه علمیه کاظمیه یزد برگزار شد.

این مراسم روز شنبه مورخ ۵ مهر ۹۹ از ساعت ۱۹، با سخنرانی آیت الله «فرحانی» نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری و روایتگری حجت الاسلام «محمدرضا صدرالساداتی» و سردار «فرهنگ دوست» و با همکاری مدیریت حوزه علمیه، بسیج طلاب و روحانیون سپاه الغدیر و سازمان امور روحانیون اداره‌کل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس و سازمان تبلیغات اسلامی استان یزد در مدرسه علمیه مدینه العلم کاظمیه برگزار شد.

در حاشیه این مراسم با حضور آیت الله «محمدرضا ناصری یزدی» نماینده ولی فقیه در استان یزد از دو عنوان کتاب «محله میرها» و «درس آخر» رونمایی شد.

لازم به ذکر است کتاب «محله میرها» به بیان خاطرات رزمنده حجت‌الاسلام سید «حبیب میرخلیلی» از کودکی تا کنون می‌پردازد.

این کتاب شرح روزگار سخت طلبگی و انقلاب در قم است که توضیح اتفاقات مهم تاریخی آمیخته به خاطرات فردی از امتیازات این اثر است. این کتاب حاصل ده جلسه مصاحبه و ثمره تلاش حجت‌الاسلام «خسروی‌راد» مسئول امور روحانیت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد و «عباس رنجبر» است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار