فعالیت غرفه‌های مرتبط با آمار و مشخصات شهدا در نمایشگاه هفته دفاع مقدس قم+ تصاویر

سازمان ثبت احوال، اداره‌کل تبلیغات اسلامی، کنگره شهدا و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم از جمله سازمان‌ها و نهاد‌هایی هستند که در نمایشگاه هفته دفاع مقدس به معرفی عملکرد خود در ارتباط با شهدا می‌پردازند.
کد خبر: ۴۱۸۷۸۱
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۸ - 27September 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، سازمان ثبت احوال، اداره کل تبلیغات اسلامی، کنگره شهدا و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم از جمله سازمان‌ها و نهاد‌هایی هستند که در نمایشگاه دستاورد‌های چهل ساله دفاع مقدس استان به معرفی آماری عملکرد خود در ارتباط با شهدای والامقام انقلاب و دفاع مقدس و جبهه مقاومت می‌پردازند.

غرفه اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم با معرفی کتاب و ارائه پوستر و عکس، موضوع اعزام مبلغان روحانی به جبهه در دوران دفاع مقدس را در کارنامه خود دارد و همچنین فعالیت‌های حوزه هنری در زمینه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را معرفی می‌نماید.

کنگره ملی شهدای استان قم نیز که سال آینده برگزار می‌شود، رشته اتصال تمامی دستگاه‌های استان در زمینه دفاع مقدس و شهداست و ساخت و تولید آثار هنری، مستند و مکتوب در زمینه معرفی شهدای استان را در دست اقدام دارد.

همچنین سازمان ثبت احوال استان قم نیز بخشی از اقدامات خود را در زمینه آماده سازی و انتشار سند هویتی شهدا را در غرفه مربوطه معرفی می‌نماید.

در غرفه بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم نیز جداول و آماری از شهدا و جانبازان و ایثارگران کشور و استان قم دیده می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار