چهل‌سالگی سرو/ مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران:

نسبت به انتقال مفاهیم دفاع مقدس به نسل جوان بی‌تفاوت نباشیم

سردار «عبدالله ملکی» از دفاع مقدس به عنوان آئینه تمام‌نمای عشق و مردانگی و ایثار یاد کرد و گفت: باید جوانان را با تاریخ جنگ و دفاع مقدس آشنا کنیم و نسبت به این مسئله بی‌تفاوت نباشیم.
کد خبر: ۴۱۸۷۸۴
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۰ - 27September 2020

نسبت به انتقال مفاهیم دفاع مقدس به نسل جوان بی‌تفاوت نباشیمبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سردار «عبدالله ملکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران شامگاه شنبه (پنجم مهر) در مراسم تکریم از پیشکسوتان محله هِوِلای ساری با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: تکریم از پیشکسوتان سال‌های رزم و حماسه یکی از برنامه‌های شاخص هر ساله در هفته دفاع مقدس به شمار می‌آید.

وی با اشاره به تکریم سراسری یک میلیون رزمنده دفاع مقدس در آغازین روز هفته و تکریم 100 هزار نفری در استان گفت: به یاد بودن این گنجینه‌های مقاومت پس از چهل سال از گذشت آن روزها بهترین و زیباترین برنامه را در حضور مقام معظم رهبری رقم زد.

سردار ملکی با عنوان اینکه دفاع مقدس سرچشمه خوبی‌ها، نیکی‌ها و برکات است، از رزمندگانی که جان برکف در خط مقدم جنگ با دشمن ایستادند به عنوان مدافعان وطن یاد کرد و بر قدردانی از این حماسه‌آفرینان تأکید کرد و ادامه داد: نباید اجازه بدهیم این اسطوره‌های مقاوم ایثار به فراموشی سپرده شوند.

وی همچنین از دفاع مقدس به عنوان آئینه تمام‌نمای عشق و مردانگی و ایثار یاد کرد و افزود: دفاع مقدس کتابی است که هر چه ورق بزنیم خواندنی‌تر است و هر چه نگاه کنیم زیبایی‌های آن دوچندان است.

این مسئول اجرای برنامه‌های دفاع مقدس را در شرایط و وضعیت کرونایی رضایت‌بخش اعلام کرد و گفت: این نشان می‌دهد مردم ما از دل و جان برای ارزش‌های ناب اسلامی و شهدایی مایه می‌گذارند تا بهترین‌ها را شاهد باشیم.

وی با بیان اینکه برگزاری این برنامه‌ها انتقال مفاهیم و آموزه‌های دفاع مقدس به نسل‌های سوم و چهارم و آیندگان است، گفت: باید جوانان را با تاریخ جنگ و دفاع مقدس آشنا کنیم و نسبت به این مسئله بی‌تفاوت نباشیم.

سردار ملکی در پایان ضمن تقدیر از همه مسئولین، برگزارکنندگان برنامه‌ها در سطح استان، شهرها، بخش‌‍ها، اماکن و محلات عنوان کرد: مازندران در چهلمین سالگرد دفاع مقدس خوش درخشید طوری که برای همگان آن دوران به نیکی تداعی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار