چهل‌سالگی سرو/ مسئول دفتر فرهنگ ومطالعات پایداری حوزه هنری کردستان:

کتاب «سرودهای بی‌تکرار» فردا در سنندج رونمایی می‌شود

مسئول دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری کردستان گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس کتاب «سرودهای بی‌تکرار» به قلم «شیلان اویهنگی» فردا در آرامگاه شهید حاج ماموستا برهان عالی رونمایی می‌شود.
کد خبر: ۴۱۸۸۱۷
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۰ - 27September 2020

«شهرام ستاری» مسئول واحد فرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری استان کردستان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در کردستان گفت: همزمان با روز بزرگداشت فرماندهان شهید دفاع مقدس و برپایی غرفه مجازی کتاب‌های دفاع مقدس «روشنای خاطره‌ها» کتاب «سرودهای بی تکرار» خاطرات شاعران انقلابی کردستان رونمایی می شود.

وی در خصوص غرفه مجازی کتاب دفاع مقدس گفت: انتشارات سوره مهر حوزه هنری با همکاری انتشارات شهید کاظمی، روایت فتح و 27 بعثت مجموعه ای ارزشمند از تولیدات خود را با موضوع دفاع مقدس در قالب خاطرات، رمان و داستان، شعر، پژوهش و... از 31 شهریور تا 17 مهر در بستر فضای مجازی با امکان خرید آنلاین و توضیحات کامل هر اثر به آدرس 8roshana.ir در اختیار علاقه مندان قرار داده است.

ستاری ادامه داد: ازدیگر ویژگی های این نمایشگاه مجازی می توان به 20 درصد تخفیف و ارسال رایگان کتب انتخابی اشاره کرد.

مسئول دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری کردستان افزود: در کردستان این نمایشگاه با نکوداشت یاد و خاطره شهید والا‌مقام حاج ماموستا برهان عالی از چهره های علمی و تقریبی کردستان نامگذاری شده و به همین مناسبت دوشنبه با حضور خانواده این شهید معزز و تعدادی از مسئولان و اصحاب رسانه ضمن حضور بر مزار آن شهید از کتاب «سرودهای بی تکرار» رونمایی بعمل می آید.

این مسئول متذکر شد: این کتاب و دیگر کتب منتشر شده حوزه هنری استان کردستان از جمله «نبرد کوهسالان»، «فرزند کردستان»، «محبت پنهان»، «ژه هر باران» در نمایشگاه مجازی کتاب دفاع مقدس عرضه شده و علاقه‌مندان می‌توانند این کتب را با 20 درصد تخفیف تهیه کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار