مسئول بسیج حقوقدانان مازندران خبر داد؛

سازماندهی بیش از ۲ هزار عضو در بسیج حقوقدانان مازندران

«علیرضا آرائی» از سازماندهی دو هزار و ۲۰۰ عضو در بسیج حقوقدانان مازندران خبر داد.
کد خبر: ۴۱۸۸۳۰
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۶ - 27September 2020

سازماندهی بیش از 2 هزار عضو در بسیج حقوقدانان مازندران«علیرضا آرائی» مسئول بسیج حقوقدانان سپاه کربلا مازندران در گفت‌و‌گو با خبرنگار دفاع‌پرس در ساری اظهار داشت: بسیج حقوقدانان مازندران با دو هزار و 200 عضو از خواهران و برادران بسیجی در این سازمان سازماندهی شد.

وی افزود: برنامه‌های بسیج حقوقدانان در یک سال گذشته مهمترین آن آموزش همگانی حقوق مشاوره حقوقی یاوران عدالت و از دیگر برنامه در سال ۹۹ با عنوان شورای صلح و سازش در سطح مساجد و محلات و پایگاه‌های مقاومت راه‌اندازی شد که با آموزش همگانی حقوق جهت ارتقای بهداشت حقوقی جامعه با هدف پیشگیری تشکیل پرونده‌های حقوقی و کیفری در محاکم دادگستری استان است.

آرائی ادامه داد: مشاوره حقوقی یاوران عدالت که در سطح مساجد و مصلاهای جمعه سراسر استان و در دفتر کانون بسیج حقوقدانان شهرستان‌های استان در حال خدمت رسانی به مراجعه کنندگان است با موضوعات حقوقی و کیفری جهت ارائه خدمت در روزهای عادی به صورت حضوری است اما امسال به دلیل وجود کرونا به صورت تلفنی و مجازی صورت می‌گیرد.

مسئول بسیج حقوقدانان سپاه کربلا مازندران با اشاره به راه اندازی شورای صلح و سازش در سطح محلات افزود: با راه‌اندازی شورای صلح و سازش که با حضور حقوقدانان بسیجی و معتمدان محلی جهت حل و فصل دعاوی و مشکلات حقوقی دعاوی در همان محل حل‌وفصل می‌شود.

وی گفت: این برنامه با تشکیل کارگروه‌های تخصصی حقوقدانان وسیعی در سطح استان در دو جلسه تا امروز شکل گرفت و دستو‌رالعمل‌ شورای صلح و سازش آماده شده در هفته‌های آتی با تشکیل جلسات هیئت اندیشه‌ورز سازمان بسیج حقوقدانان استان مازندران به رئیس کل دادگستری استان و با حضور اعضا بررسی و جهت اجرا به کانون بسیج حقوقدانان تمامی شهرستان‌ها ابلاغ می‌گردد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار