چهل‌سالگی سرو/ جانشین فرمانده کل ارتش:

تحریم‌ها سبب ایجاد خلاقیت شدند/ تجهیزات ارتش مهندسی معکوس نیست

امیر سرتیپ دادرس گفت: در سایه تحریم توانستیم با خلاقیت و تلاش، کار خود را پیش ببریم و اگر فشار‌ها بیشتر شود، ظهور خلاقیت‌های ما هم بیشتر می‌شود.
کد خبر: ۴۱۸۸۳۲
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۴ - 27September 2020

تحریم‌ها سبب ایجاد خلاقیت شدند/ تجهیزات ارتش مهندسی معکوس نیست/ تجهیزات ما تهدید محور هستندبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «محمدحسین دادرس» جانشین فرمانده کل ارتش صبح ظهر امروز در مراسم رونمایی از هفت دستاورد جدید سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی نزاجا اظهار داشت: فرمانده نیروی زمینی تیمی بسیار توانمند را که در زمینه اطلاعاتی نخبه هستند، مأمور کرده و همواره همه تهدیدات را زیر نظر دارند و تحرکات دشمنان نظام اسلامی را رصد می‌کنند.

وی افزود: نیروی زمینی با رصد لحظه‌ای تهدیدات و برآورد تجهیزاتی دشمنان و با بهره‌گیری از تیم نخبه‌ای که دارد، امروز تجهیزاتی را آماده کرده است که می‌توانند هر تهدیدی را قبل از این که ظاهر شود، تدبیر کنند و متناسب با آن تجهیزات مورد نیاز را بسازند.

جانشین فرمانده کل ارتش تصریح کرد: نخبگان نیروی زمینی تراز اول هستند و بعضی از تجهیزاتی که این عزیزان ساخته‌اند، بیش از حد انتظاری هست که ممکن است نسبت به ما وجود داشته باشد.

امیر دادرس گفت: چیزی که می‌تواند تضمین‌کننده صلح در منطقه باشد و هر نوع تهدیدی علیه نظام را خنثی کند، به ثمر نشستن تلاش‌های عزیزان ما در جهاد خودکفایی است؛ چراکه لحظه به لحظه منطقه را مورد رصد و شناسایی قرار می‌دهند.

وی در خصوص وجه برتری تجهیزات رونمایی شده در مراسم امروز خاطرنشان کرد: بخشی از این تجهیزات بار اول است که در سطح دنیا ساخته می‌شود؛ یعنی متناسب با تهدیدی که احساس می‌شود، طراحی شده است. تیم جهاد خودکفایی ارتش معکوس‌ساز نیست؛ بلکه از ابتدا خود طراحی می‌کند و دقیقاً بر مبنای مقابله با تهدیدات، تجهیزات خود را می‌سازد.

جانشین فرمانده کل ارتش افزود: وجوه برتری این تجهیزات نسبت به تجهیزات خارجی این است که دشمن فکر می‌کند ما تحریم هستیم و نمی‌توانیم بسازیم، ولی خدا را شکر می‌کنیم که در سایه تحریم توانستیم با خلاقیت و تلاش، کار خود را پیش ببریم و اگر فشار‌ها بیشتر شود، ظهور خلاقیت‌های ما هم بیشتر می‌شود و این ابتکارات به واسطه فشار‌ها، تحریم‌ها و تهدید‌ها ایجاد شده است.

امیر دادرس با بیان اینکه کسی تجهیزات پیشرفته غربی به ما نمی‌دهد، تصریح کرد: ما هرچه داریم از خودمان داریم، ولی هرچه داریم موثر است و در رفتار دشمن تغییر ایجاد می‌کند.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار