چهل‌سالگی سرو/ رئیس شورای شهر تهران:

شهرداری تهران در کمک به وضعیت جانبازان اهتمام بیشتری داشته باشد

هاشمی با اشاره به اینکه پایتخت در دوران دفاع مقدس ۲۱ شهید و ۷۰ هزار جانباز داشت، گفت: کمک به وضعیت جانبازان و خانواده آن‌ها باید بیشتر مورد توجه شهرداری تهران قرار گیرد.
کد خبر: ۴۱۸۸۳۴
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۳ - 27September 2020

به گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، «محسن هاشمی» رئیس شورای شهر تهران در صحن امروز (یکشنبه) شورای شهر با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: تهران در دوران دفاع مقدس ۲۱ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرد و در این زمینه رتبه‌های نخست کشور را داشت.

وی افزود: همچنین در دفاع مقدس تهران ۷۰ هزار جانباز که نیمی از آن‌ها جانباز بالای ۲۵ درصد هستند، داشت که در حال حاضر با گذشت چندین سال از زمان جنگ، هنوز جانبازان از مشکلات ناشی از آسیب‌های جسمانی رنج می‌برند.

هاشمی ادامه داد: شهرداری باید نسبت به کمک به وضعیت خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان اهتمام بیشتری داشته باشد و اقدامات لازم را در این راستا انجام دهد.

وی گفت: حدود ۴۰۰ هزار نفر از خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران در تهران هستند، بنابراین کمک‌های شهرداری به آن‌ها و حمایت‌هایش می‌تواند حائز اهمیت باشد.

رئیس شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: در زمان دفاع مقدس پروژه‌های تأمین تجهیزات از جمله پروژه‌های اصلی موشکی و تجهیزات متحرک و ثابت در صنایع دفاعی تهران ساخته می‌شد و سپاه تهران جزو نیرو‌های خط‌شکن و سلحشور بود و نقش مؤثری را در دوران دفاع مقدس داشت که به نظرم باید در فضا‌های فرهنگی از اقدامات آن‌ها تقدیر‌های بیشتری انجام گیرد.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار