چهل‌سالگی سرو/ سردار کارگر:

حضور جامعه پزشکی از روز نخست جنگ در خط مقدم/ امروز کمک به کادر درمان رعایت پروتکل‌های بهداشتی است

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: جامعه پزشکی از روز نخست جنگ در خط مقدم حضور داشت و امروز نیز کادر درمان در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا قرار دارد.
کد خبر: ۴۱۸۸۴۰
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۴ - 27September 2020

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس صبح امروز (یکشنبه) در «مراسم تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی» که در سالن همایش‌های رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار شد، اظهار داشت: وزارت بهداشت بر اساس ارزیابی‌های صورت گرفته، در خصوص فعالیت‌ها برای بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس، رتبه نخست را در بین دستگاه‌ها و وزارتخانه‌ها دارد؛ این نشان می‌دهد، کسانیکه در خط جهاد هستند، در تمام امور می‌توانند موفق باشند.

وی با اشاره به اینکه هرچه که جنگ طولانی‌تر شد، بیمارستان‌های مجهزتری در خط مقدم برپا شد، خاطرنشان کرد: رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس با مشاهده افرادی که لباس سفید پزشکی به تن داشتند، خوشحال می‌شدند.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تصریح کرد: جامعه پزشکی از روز نخست جنگ در خط مقدم حضور داشت و امروز نیز کادر درمان در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا قرار دارد.

سردار کارگر با اشاره به شهادت ۲۰۰ نفر از کادر درمان در مقابله با ویروس کرونا، گفت: امروز کمک به کادر درمان، رعایت پروتکل‌های بهداشتی است و اگر ما پروتکل‌ها را رعایت کنیم دیگر کادر درمان خسته نخواهند شد.

انتهای پیام/ 421

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار