چهل‌سالگی سرو/ فرمانده نزاجا در جمع خبرنگاران:

ساخت تجهیزات نوین متناسب با تهدیدات/ دستاورد‌های بومی ارزبری کمتری نسبت به تجهیزات خارجی دارد

امیر سرتیپ حیدری با بیان اینکه تجهیزات جدید را متناسب با نیاز عملیاتی و در جهت مقابله با تهدیدات می‌سازیم، گفت: دستاورد‌های جدید دفاعی از حیث هزینه‌ها نسبت به نمونه‌های خارجی ارزبری کمتری دارد.
کد خبر: ۴۱۸۸۶۰
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۴ - 27September 2020

ساخت تجهیزات نوین متناسب با تهدیدات/ دستاورد‌های بومی ارزبری کمتری نسبت به تجهیزات خارجی داردبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش امروز در حاشیه مراسم رونمایی از دستاورد‌های جدید این نیرو در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: ما در عرصه‌های الکترونیک، جنگال، رباتیک، موشکی و ضد زره در نیروی زمینی در حال فعالیت و نوآوری هستیم. محوریت کار امروز ما حوزه رباتیک بود که بر حسب نیاز روز نیروی زمینی طراحی و تولید شده است.

وی افزود: ما در حوزه پزشکی و برای کمک به پرستاران فعال در مقابله با کرونا دستگاه کمک‌پرستار با نام «مسیح» را طراحی کرده و ساخته‌ایم تا به کمک بخش پرستاری ما برود و مانع از هدر رفتن انرژی آن‌ها شود. در بخش سیستم‌های مخابراتی نیز سامانه پرش فرکانس را ساختیم که در جنگ‌های دنیا حرف نخست را می‌زند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: یکی از تکالیف ما ساخت خودرو‌های تانک‌بر است که بهترین انواع آن را ساختیم. در جنگ زمینی هم به یک خودروی خزنده نیاز داریم تا در مناطق جنگلی، دره‌ها و شیار‌های مختلف عبور کند که این خودرو نیز ساخته شده است تا در شرایط مقتضی پاسخگوی تهدیدات مختلف باشیم.

امیر حیدری عنوان کرد: دستاورد‌های جدید از حیث هزینه‌ها نیز نسبت به نمونه‌های خارجی ارزبری کمتری دارد و در فضای کامل تحریم، این دستاورد‌ها محقق شده است.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار