معاون هماهنگ‌کننده سپاه استان اردبیل خبر داد؛

رونمایی از یادمان ۶۵ شهید فرهنگی استان اردبیل

معاون هماهنگ‌کننده سپاه استان اردبیل گفت: به‌همت اداره‌کل آموزش و پرورش اردبیل، از یادمان ۶۵ شهید فرهنگی و ۷۲۱ شهید دانش‌آموز استان اردبیل رونمایی شد.
کد خبر: ۴۱۸۸۸۲
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۳ - 27September 2020

رونمایی از یادمان ۶۵ شهید فرهنگی استان اردبیل

به گزارش دفاع‌پرس از اردبیل، امروز سرهنگ پاسدار «شکر عبدی» معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس (ع) اردبیل در مراسم رونمایی از یادمان شهدای فرهنگی و تجلیل از رزمندگان شاغل در اداره کل آموزش و پرورش اظهار داشت: در ۸ سال دفاع مقدس ۶۵ شهید فرهنگی و ۷۲۱ شهید دانش‌آموز از استان اردبیل تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شد که این شهدا نقش ویژه آموزش و پرورش را در جنگ تحمیلی به خوبی نشان می‌دهند و در راستای تکریم شهدای فرهنگی و دانش‌آموز استان، یادمانی توسط آموزش و پرورش رونمایی شد.

وی افزود: اکنون آموزش و پرورش در برهه حساس کنونی نقش ویژه‌ای را ایفا می‌کند و این مجموعه در ترویج فرهنگ شهادت، ایثار و از خودگذشتگی پیشگام بوده و مایه خیر و برکت برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شده است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل ادامه داد: اقتدار و عظمن کنونی کشورمان در سایه خون شهدای والامقام رقم خورده است و ما با جان و دل راه شهدای والامقام را ادامه می‌دهیم و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و انتقال آن به نسل امروزی به‌ویژه جوانان و نوجوانان رسالتی خطیر است که همگان باید به آن توجه داشته باشیم.

عبدی تصریح کرد: تنها راه نجات و پیروزی در مقابل دشمنان و استکبار جهانی ادامه راه شهدای والامقام است چرا که این شهدای والامقام درس بزرگ شجاعت، ‌ایستادگی و مقاومت را به ما یاد دادند.

وی گفت: اکنون تمامی پیشرفت‌هایی که در حوزه‌های مختلف هسته‌ای، پزشکی، عمرانی و... به‌دست آمده ابتدا مدیون خون شهدایی است که با حضور خود در جبهه‌های جنگ سبب حفظ تمامیت ارضی و استقلال کشور شدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار