چهل‌سالگی سرو/ فرمانده سپاه ناحیه محمودآباد:

خانه‌های محرومین با اعتبار ۱۴۰ میلیون تومان در محمودآباد به بهره‌برداری رسید

سرهنگ «اسماعیل ابراهیم‌نژاد» از افتتاح دو خانه محروم با اعتباری بالغ بر ۱۴۰ میلیون تومان در روستاهای «طلارم» و «حربده» محمودآباد خبر داد.
کد خبر: ۴۱۸۹۰۳
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۰ - 27September 2020

دو خانه محروم با اعتبار ۱۴۰ میلیون تومان در محمودآباد به بهره‌برداری رسیدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سرهنگ «اسماعیل ابراهیم‌نژاد» فرمانده سپاه ناحیه محمودآباد امروز در هفتمین روز از هفته دفاع مقدس، در حاشیه افتتاح دو خانه محروم از توابع بخش مرکزی این شهرستان با بیان اینکه امروز دو خانه محروم در روستای طارم و حربده افتتاح شد، اظهار داشت: به همت سازمان بسیج سازندگی سپاه ناحیه محمودآباد و کمیته امداد امام خمینی (ره) این شهرستان امروز شاهد بهره‌برداری از این دو خانه هستیم.

وی با اشاره به اینکه این پروژه‌های عمرانی در کمتر از ۵ ماه آماده شد، تصریح کرد: دو خانه محروم با اعتباری بالغ بر ۱۴۰ میلیون تومان ساخته شد و اعتبارات آن از سوی مصوبه‌های ابلاغی و خیرین محمودآبادی تامین شده است.

فرمانده سپاه ناحیه محمودآباد ادامه داد: یک خانه محروم با ۵۰ متر مربع زیر بنا و خانه‌ای دیگر با ۶۰ متر زیربنا در دو روستای از توابع مرکزی توسط گروه‌های جهادی ساخته شد. در روستای طلارم ساخت خانه محروم با همکاری دهیاری، شورای اسلامی روستا و پایگاه بسیج محله از طریق اردوهای جهادی و خیرین به اتمام رسید.

سرهنگ ابراهیم‌نژاد همچنین در حاشیه افتتاح سومین پروژه عمرانی محرومیت‌زدایی که در حوزه آب روستایی بود، گفت: این پروژه عمرانی شامل نصب سیستم تصفیه آب به روش فیلتراسیون برای مجتمع آبرسانی روستای معلم کلا، برچیدن فیلترهای خراب و قدیمی و جابجایی و نصب فیلترهای جدید بوده است.

وی خاطرنشان کرد: با اجرای این پروژه حدود هزار و ۵۷ خانوار از آب آشامیدنی سالم و مطبوع و با کیفیت بالا بهره‌مند می‌شوند.

فرمانده سپاه ناحیه محمودآباد در ادامه افزود: این پروژه بالغ بر ۶۵۰ میلیون تومان هزینه داشت که با همکاری و مشارکت ۳۰ میلیون تومانی بسیج سازندگی سپاه ناحیه شهرستان، اداره آب و فاضلاب، بخشداری سرخرود و دهیاری روستاهای معلم کلا و سیاهکلاو پایگاه بسیج از طریق برگزاری اردوی جهادی به اتمام رسیده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها