چهل‌سالگی سرو/ فرمانده سپاه استان البرز در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

مقاومت در برابر دشمنان و اتکا به توان داخل مهمترین آموزه دفاع مقدس است

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز اتکا به توان داخل، مقاومت در برابر دشمنان و اعتماد به جوانان را از مهمترین آموزه‌های دوران دفاع مقدس عنوان کرد.
کد خبر: ۴۱۸۹۰۵
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۰۴:۳۴ - 28September 2020

سید یوسف مولایی فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاورد‌های دفاع مقدس و مقاومت در گفت‌وگو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافعان حرم اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران در دوران دفاع مقدس به دلیل اینکه در مسیر حق قرار داشت، از تجهیزات پیشرفته و نیروی انسانی بالای دشمن بعثی هراس نداشت و همه دیدند که با دستان خالی شکستی را نصیب دشمن کردند که جهان تا چندین سال در بهت و حیرت فرو رفته بود.

وی افزود: ملت ایران در جنگ هشت ساله تنها با دشمن بعثی مبارزه نکرد بلکه بیش از ۴۰ کشور با حمایت‌های لجستیکی که از صدام داشتند، در مقابل ما قرار گرفته بودند.

مولایی ادامه داد: در حال حاضر نیز اگر ما از تجارب دوران دفاع مقدس در مشکلات امروزی نهایت بهره را ببریم، در این صورت است که هوشمند عمل کرد‌ه‌ایم. تبیین فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان وظیفه همه کسانی است که دوران جنگ هشت ساله را درک کرده اند، چراکه فرهنگ دفاع مقدس چراغ راهی است که می‌تواند افراد را به کمال برساند.

فرمانده سپاه استان البرز تصریح کرد: یکی از مهمترین آموزه‌های دوران دفاع مقدس، مقاومت در برابر دشمنان و اتکا به توان داخل بود، بنابراین امروز هم اگر به جوانان اعتماد کنیم و روی پای خود بایستیم قطعا پله‌های ترقی را یکی پس از دیگری طی خواهیم کرد.

انتهای پیام/ 117

نظر شما
پربیننده ها