چهل‌سالگی سرو/ سردار «نوعی‌اقدم»:

آموزش و پرورش اصلی‌ترین میدان نبرد نرم است

یکی از فرماندهان دفاع مقدس و محور مقاومت در اردبیل گفت: آموزش و پرورش اصلی‌ترین میدان نبرد نرم است و به همین خاطر باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد.
کد خبر: ۴۱۸۹۰۶
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۴ - 27September 2020

آموزش و پرورش اصلی ترین میدان نبرد نرم است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، یادواره شهدای فرهنگی و دانش آموز شهرستان اردبیل امروز در محل موزه دفاع مقدس استان اردبیل و جنب نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس و مقاومت برگزار شد.

در این مراسم که با رعایت کامل موازین بهداشتی و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و در محیطی غیر مسقف برگزار شد، سردار سرتیپ دوم پاسدار «رحیم نوعی اقدم» از فرماندهان دفاع مقدس و مقاومت با اشاره به اینکه دانش آموز باید به معلم و آموزگار خود را به نحو شایسته‌ای احترام بگذارد، از وظایف معلم در قبال دانش آموز سخن گفت و متذکر شد: معلم باید بتواند بیشترین تأثیر مثبت و سازنده را بر روح و روان دانش آموز خود بگذارد و معلمان ایران اسلامی بهترین آموزگاران بودند که توانستند 36 هزار دانش آموز شهید تربیت کنند.

جانباز دفاع مقدس و مقاومت گفت: هم اکنون و در برهه کنونی آموزش و پرورش اصلی‌ترین میدان نبرد نرم است و به همین خاطر باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

نوعی‌اقدم تأکید کرد: آموزش و پرورش باید ادبیات مقاومت را برای فرزندان این مرز و بوم تدریس کند و مکتبی عمل نماید، زیرا هر خطای کوچکی در فرایند پرورش نسل نو، می‌تواند صدمات جبران ناپذیری را در بخش‌های مختلف بوجود بیاورد و باعث کندی یا توقف پیشرفت کشور شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار