چهل‌سالگی سرو/ مدیر آموزش و پرورش بردسکن:

شهدا بهترین الگو برای جامعه هستند

مدیر آموزش وپرورش بردسکن گفت: شهدا بهترین الگو برای جامعه هستند که همیشه باید حضور آنها در زندگی ما تجلی پیدا کند.
کد خبر: ۴۱۸۹۲۷
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۸ - 27September 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بردسکن، به مناسبت هفته دفاع مقدس، «علی‌اکبر چراغیان» مدیر آموزش و پرورش شهرستان بردسکن با خانواده شهید «حسین مصطفوی» دیدار کرد.

وی در این دیدار اظهار داشت: شهدا بهترین الگو برای جامعه هستند؛ بر همین اساس باید حضور آنها در زندگی ما تجلی پیدا کند.

چراغیان ادامه داد: همه باید ادامه دهنده راه شهدا و حافظ آرمان‌های این عزیزان به منظور حفظ و ترویج ارزش‌های دفاع مقدس و دستاوردهای انقلاب اسلامی باشیم.

مدیر آموزش و پرورش بردسکن تصریح کرد: شهیدان منبع نورانیت و هدایت برای ما هستند و امیدواریم که شفاعت این عزیزان هم در این دنیا و هم در آخرت شامل حال همه ما شود.

وی تأکید کرد: عزت و اقتدار امروز نظام اسلامی به برکت خون شهدا و جانفشانی ایثارگران رقم خورده است و این قشر، صاحبان اصلی نظام به شمار می‌روند.

مدیر آموزش و پرورش بردسکن با بیان اینکه انقلاب اسلامی برگرفته از مکتب عاشوراست و با حماسه‌آفرینی و شهادت شهدا به بالاترین و اصلی‌ترین جایگاه خود رسیده است، ابراز داشت: بصیرت و هوشیاری مردم باعث شده تا دشمن در به فراموشی سپردن یاد و نام شهدا ناکام بماند.

چراغیان گفت: جوانان و نوجوانان دانش‌آموز در پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نقش برجسته و تعیین کننده‌ای داشتند و با طلایه‌داری در جبهه‌ها و در طول دوران دفاع مقدس، دین خود را به اسلام و انقلاب اسلامی ادا کردند.

وی در پایان بیان داشت: امیدواریم نسل امروز انقلاب اسلامی با تأسی به ناب و زلال دفاع مقدس در جهت توسعه و پیشرفت ایران اسلامی گام بردارند.

در این دیدار نورمحمد مصطفوی پدر شهید به بیان خاطرات فرزند شهید خود پرداخت.

شهید «حسین مصطفوی» در سال 1348 در بردسکن متولد شد؛ وی در 23 اسفند 1363 در عملیات «بدر» در شرق دجله به درجه رفیع شهادت نائل آمد.  

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها