چهل‌سالگی سرو/ عصر امروز صورت گرفت؛

بازدید جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش از نمایشگاه دستاورد‌های دفاع مقدس و مقاومت

امیر سرتیپ علیرضا الهامی عصر امروز از نمایشگاه دستاورد‌های دفاع مقدس و مقاومت بازدید کرد.
کد خبر: ۴۱۸۹۳۰
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۶ - 27September 2020

بازدید جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش از نمایشگاه دستاورد‌های دفاع مقدس و مقاومتبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «علیرضا الهامی» جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش عصر امروز و همزمان با هفتمین روز از هفته دفاع مقدس با حضور در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس از نمایشگاه دستاورد‌های دفاع مقدس و مقاومت بازدید کرد.

جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش از غرفه‌های سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و نیروی انتظامی در این نمایشگاه بازدید به عمل آورد.

همچنین در حاشیه این بازدید، از کتاب جشنواره طراحی پوستر و لوگوی نیروی پدافند هوایی آجا توسط امیر الهامی رونمایی شد.

امیر الهامی طی سخنانی در این بازدید اظهار داشت: همانطور که فرمانده معظم کل قوا در فرمایشات خود از ارزش‌های دفاع مقدس به عنوان گنجینه عظیم یاد کردند، این قبیل فعالیت‌ها، این گنجینه عظیم را حفظ و برای نسل امروز و آینده این ارزش‌ها را منتقل می‌کند.

وی ادامه داد: هر اقدامی که در حوزه دفاع مقدس انجام شود و این گنجینه عظیم را به نسل آینده منتقل کند، ارزشمند است و امیدوارم خداوند متعال این تلاش‌ها را از برگزار کنندگان این نمایشگاه قبول کند.

سرتیپ الهامی افزود: جشنواره پوستر پدافند هوایی ارتش کاری خلاقانه و جدید بوده که تاکنون سابقه نداشته است و این‌گونه نمایشگاه‌ها باعث می‌شود گنجینه عظیم و ارزشمند و بانک اطلاعاتی خوب برای نسل‌های جوان و آینده‌دار در دسترس قرار بگیرد و عرصه‌ای برای ابراز و علنی کردن توانمندی‌های جوانان خلاق ایرانی پیدا شود.

بر اساس این گزارش، نمایشگاه دستاورد‌های دفاع مقدس و مقاومت به مناسبت هفته دفاع مقدس در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس دایر شده و پذیرای شهروندان تهرانی است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها