چهل سالگی سرو/

کتاب «کمی عادلانه‌تر» رونمایی شد

همزمان با هفتمین روز از هفته دفاع مقدس، از کتاب «کمی عادلانه‌تر» در محل شهادت روحانی شهید «مصطفی قاسمی» رونمایی شد.
کد خبر: ۴۱۸۹۵۰
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۱ - 27September 2020

به گزارش دفاع‌پرس از همدان، صبح امروز آیین رونمایی از کتاب صوتی و مکتوب «کمی عادلانه‌تر» نوشته «لیلا گودرزی» در خصوص زندگی شهید روحانی «مصطفی قاسمی» در محل شهادت وی در جوار منزل شهید آیت الله مدنی و با حضور آیت‌الله «سیدمصطفی موسوی‌اصفهانی» نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری برگزار شد.

آیت‌الله موسوی‌اصفهانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به‌ ویژه شهید حجت‌الاسلام مصطفی قاسمی اظهار داشت: این شهید معزز یک‌عمر در لباس سربازی امام زمان (عج) به تحصیل علوم حوزوی، تبلیغ دین و اقامه نماز جماعت پرداخت و همواره در مسیر انقلاب اسلامی حرکت کرد.

وی تصریح کرد: شهید قاسمی در همین سرزمین و در جوار منزل شهید آیت‌الله مدنی(ره) و حوزه علمیه آیت‌الله آخوند ملاعلی معصومی همدانی(ره) که محل تحصیل و خودسازی او بود به درجه رفیع شهادت نائل آمد و همنشین شهید محراب آیت الله مدنی است ان شالله.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به هفته دفاع مقدس و تبریک ایام و گرامیداشت یادو خاطره شهدای دفاع مقدس اظهار داشت: ما نیز افتخار می‌کنیم خدای متعال در آخر عمر چنین سعادتی یعنی شهادت در راه خود را نصیب همه ما و طلاب حوزه‌های علمیه گرداند چراکه ما الگوی خود را سیدالشهدا(ع) می‌دانیم.

رئیس حوزه‌های علمیه استان همدان با دعوت از مردم به پیروی از شهدا و قدم گذاشتن در مسیر آنها تصریح کرد: اگرچه پیش‌ از این کتابی درباره شهید حجت‌الاسلام مصطفی قاسمی به نگارش درآمده و امروز نیز کتاب دیگری درباره زندگی ایشان رونمایی می‌شود اما لازم است زندگی چنین افرادی بیشتر مورد توجه و دقت قرار گیرد.

حجت‌الاسلام مصطفی قاسمی، طلبه 46 ساله همدانی، ۷ اردیبهشت‌ ماه 1398 توسط یکی از اشرار سابقه‌دار همدان به نام «بهروز حاجیلو» مقابل درب حوزه علمیه همدان به ضرب گلوله به شهادت رسید که این شرور سابقه‌دار در جریان درگیری با پلیس به هلاکت رسید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار