چهل‌سالگی سرو/ رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان:

رزمندگان به عنوان الگویی ارزشمند برای نسل امروز هستند

«نوید دانایی» گفت: رزمندگان ما به عنوان الگویی ارزشمند برای نسل امروز در راه دفاع از کشور و مردم عزیز کشورمان هستند و هفته دفاع مقدس جزء روزهای بزرگ و ماندگار همواره در تاریخ ایران اسلامی خواهد درخشید.
کد خبر: ۴۱۸۹۶۲
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۰ - 27September 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از سمنان، «نوید دانائی» رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در  آیین تجلیل و گرامیداشت حافظان امنیت و مدافعان سلامت که به  مناسبت چهلمین سالگرد گرامیداشت دفاع مقدس پیش از ظهر امروز (یکشنبه) که با حضور مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان سمنان، هیئت رئیسه، مدیران دانشگاه و جمعی از مسئولین استانی، شهرستانی و دانشگاهی، ایثارگران دفاع مقدس و مدافعان سلامت در سالن همایش مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان سمنان برگزار شد، اظهار داشت: در ایام هشت سال دفاع مقدس رزمندگان غرورآفرین ما با اهدای زندگی خود در خط مبارزه با دشمن از کشور و خاک خود دفاع و در مقابل دشمن ایستادگی کردند.

وی گفت: در چند ماه اخیر همکارانم در حوزه سلامت کشور و استان جهادگونه در راه مبارزه با ویروس منحوس کرونا همچون رزمندگان دفاع مقدس با اهدای سلامتی یا حتی جان خود جنگیدند.

دانایی ادامه داد: عزیزانی که با تحمل سختی ها و دشواری های مبارزه با این ویروس نعمت بزرگ سلامتی را با مدد الهی به بیماران هدیه دادند که بنده به عنوان عضو کوچکی از خانواده دانشگاهی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به پاس قدردانی از تلاش ها و زحمات شبانه روزیشان، دست تک تک این افتخارآفرینان را می بوسم.

رئیس دانشگاه  علوم پزشکی افزود: رزمندگان ما به عنوان الگویی ارزشمند برای نسل امروز در راه دفاع از کشور و مردم عزیز کشورمان هستند و هفته دفاع مقدس جزء روزهای بزرگ و ماندگار همواره در تاریخ ایران اسلامی خواهد درخشید.

«مهدی عباسی» نویسنده دفاع مقدس و یادگار شهید عباسی در این مراسم  گفت: رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس عاشقانه برای رضای خدا از کشورشان دفاع کردند و به دور از شعار کاری |آنچه که مورد پسند خداوند متعال است را انجام  دادند و شهدای عزیز ما طوری رفتار و عمل کردند که خداوند صمد عاشق این عزیزان شده است.

وی ضمن قدردانی از زحمات و تلاش های جامعه حوزه سلامت به ویژه در دوران مبارزه با کرونا ویروس، گفت: بنده به عنوان فرزند شهید و کسی که حدود سی سال دوری از پدر را تحمل کرده است، درک می کنم شما مدافعان سلامت چگونه با از خودگذشتگی و ایثارتان دوری از خانواده را تحمل کرده و برای خدمت رسانی به مردم  و بیماران، سختی ها را تحمل می نمایید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار