چهل‌سالگی سرو/ مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران:

مقاومت چهل ساله مردم ریشه در دفاع مقدس دارد

سردار «عبدالله ملکی» گفت: مقاومت چهل ساله مردم در شرایط سخت اقتصادی و تهاجم سخت فرهنگی ریشه در دفاع مقدس دارد، چراکه دفاع مقدس ما زنده و پویا است.
کد خبر: ۴۱۸۹۷۵
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۴ - 27September 2020

مقاومت چهل ساله مردم ریشه در دفاع مقدس داردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سردار «عبدالله ملکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران امروز در همایش بزرگ رزمندگان اسلام در شهر دابودشت، آمل را شهر فرمانده‌خیز و رزمنده‌خیز دانست که در دفاع مقدس نقش ویژه‌ای داشت.

وی از مقاومت مردم در حماسه ششم بهمن آمل گفت و اظهار داشت: ما مازندرانی‌ها نتوانستیم حماسه اسلامی آمل را خوب به نسل امروز منتقل کنیم.

سردار ملکی به نقش مردم و مدیریت امام (ره) در دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: امام جنگ را با فرماندهان سپاه بیست ساله مدیریت کرد و با وحدتی که بین ارتش و سپاه ایجاد کرده بود در جنگ به پیروزی رسید.

این مسئول افزود: در مقاومت خرمشهر زنان نیز همرزم مردان پاسدار و ارتش مقاومت کردند، جنگیدند و در آزادسازی نقش داشتند.

وی با بیان اینکه رزمندگان دفاع مقدس باید به جوانان و نوجوانان و نسل امروز معرفی بشوند، گفت: مقاومت چهل ساله مردم در شرایط سخت اقتصادی و تهاجم سخت فرهنگی ریشه در دفاع مقدس دارد چرا که دفاع مقدس ما زنده و پویا است.

سردار ملکی افزود: جنگ تحمیلی، جنگ جهانی سوم در مقیاس کوچکتر بود که دو ابرقدرت و همه کشورهای اروپای شرقی و غربی و عربی و مصر، اردن، کویت در جنگ تحمیلی پشت صدام بودند و از حزب بعث حمایت می‌کردند.

وی ادامه داد: مردم ما بخاطر معرفت به خدا، راه انبیا، عترت و عاشورا و بصیرتی که داشتند با همه سختی به امام لبیک گفتند ایستادند و امروز هم در خط ولایت و پای نظام هستند چون عاشورا را خوب درک کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار