بیانیه؛

امروز نیروی انتظامی در خدمت مردم است

هر جا واژه ی شجاعت، ایثار، شهادت، خدمت، رأفت و مردمی بودن به چشم می خورد نام ارگان مقدس نیروی انتظامی در ذهن ها تداعی می شود.
کد خبر: ۴۱۹۰
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۴ - 05October 2013

امروز نیروی انتظامی در خدمت مردم است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دفاع مقدس در قم، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان قم در بیانیه ای به مناسبت گرامیداشت روز نیروی انتظامی نوشت:  
 
بسم الله الرحمن الرحیم
امروز نیروی انتظامی در خدمت مردم ، در کنار مردم و پشتیبان آنان است و آحاد مردم نیز به این نیرو افتخار می کنند و به آن اعتماد دارند ." مقام معظم رهبری«مدظله العالی»"


تأمین یکی از نعمات پنهان برای امت اسلامی در تحقق حدیث شریف: «النعمتان مجهولتان الصحه والامان» برگ زرینی است بر تارک پر افتخار نیروی انتظامی که نقش موثر و تعیین کننده دارد و برای این وظیفه شبانه روز در حال عبادت است.


هر جا واژه ی شجاعت، ایثار، شهادت، خدمت، رأفت و مردمی بودن به چشم می خورد نام ارگان مقدس نیروی انتظامی در ذهن ها تداعی می شود. امروز علاوه بر آن کلیدواژه ی مقدس شهادت طلبی سرآمد آن نام هاست زیرا باب شهادت در این ارگان همواره باز و تقدیم صدها شهید در طی سال اثبات این مدعاست.


نام گذاری یک روز به نام این نیروی خدمت گزار و هفته گرامی داشت برای این نهاد، تبیین نگاه مردم قدرشناسی است که همواره مجاهدت، زحمات و فداکاری فرزندان خود در این نیروی با عظمت ارج می نهند و دعای خیر خود را بدرقه راه پرافتخار آنان می نمایند.


فرارسیدن هفته مبارک نیروی انتظامی را به کلیه کارکنان خدوم مخلص و پرتلاش این نیرو صمیمانه تبریک عرض نموده رجاء واثق داریم که تحت توجهات حضرت ولی عصر(عج) و زعامت حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) در صیانت از ارزش های والای انقلاب و دفاع مقدس و پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و خدمت رسانی مستمر به ویژه تأمین امنیت و نظم اجتماعی موفق و موید و سربلند خواهید بود و این زحمات و تلاش های مخلصانه به عنوان باقیات الصالحات در پرونده معنوی مدنظر حضرت حق قرار خواهد گرفت.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار