اختتامیه شانزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت در یزد

اختتامیه شانزدهمین دوره جشنواره مقاومت یزد دو‌شنبه ۷ مهر ۹۹ با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس یزد برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۱۹۰۸۸
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۱ - 28September 2020

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از یزد، باری دیگر پنجره‌ای گشوده شد به تماشای حقیقت، تا راز شگفت زخم‌های شعله‌ور روایت شود و هنر مقاومت در سکانس حماسه و عشق جاودانه شود.

هنری که از روایت فتح آیینی آغاز شد و با روایت جان‌های عاشق ادامه یافت. هنری برخاسته از جان که فریادگر حق و عدالت است و هم چنان در سنگر خویش ایستاده است.

مراسم اختتامیه استانی شانزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت با معرفی آثار برتر هنرمندان استان دوشنبه 7 مهر99 ساعت 20 با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی همراه با پخش مستقیم ویژه‌برنامه هفته دفاع مقدس از شبکه استانی یزد در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس یزد برگزار می‌شود.

لازم به ذکر است این جشنواره در ۱۵ محور «ولایت‌فقیه و رهبری»، «شهدای انقلاب، دفاع مقدس و مقاومت»، «تمدن نوین اسلامی»، «ایران مقتدر»، «انقلابی بودن و مدیریت جهادی»، «اقتصاد مقاومتی»، «فرهنگ و تفکر بسیجی»، «نقش جوانان و زنان در انقلاب»،‌«جنگ نرم و نفوذ دشمن در عرصه‌های مختلف» و «تهدیدها و فرصت‌های فضای مجازی» برگزار شده است.

«احمد پهلوانیان»، «محمدرضا حاجی غلامی» و سید «جلال دهقانی اشکذری» داوری این دور از جشنواره را بر عهده داشته‌اند که ۷۰ اثر به جشنواره استانی فیلم مقاومت یزد ارسال شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار