چهل‌سالگی سرو/ شهید «سیدکریم طاهری قلعه سری»؛

شهادت رمز موفقیت در دانشگاه جبهه است

در فرازی از وصیت‌نامه شهید «سیدکریم طاهری قلعه سری» آمده است: جبهه دانشگاهی است بس بزرگ، نام این دانشگاه کربلا می‌باشد و کسانی می‌توانند بعنوان دانشجو در آن درس بخوانند که، معتقد به اسلام و ولایت فقیه باشند و رمز موفقیت و قبولی، نائل شدن به فیض عظیم شهادت است.
کد خبر: ۴۱۹۱۰۶
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۶ - 28September 2020

شهادت رمز موفقیت در دانشگاه جبهه استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و در زادروز ولادت شهید «سیدکریم طاهری قلعه سری» وصیت‌نامه این شهید را از نظر می‌گذرانیم.

شهید «سیدکریم طاهری قلعه سری» فرزند «سید حسن» هفتم مهر 1347  در روستای قلعه‌سر نکا به دنیا آمد و در هفتم فروردین 1367 در شاخ شمیران عراق به شهادت رسید.

وصیت‌نامه شهید:

بسمه تعالی

ان الله یحب الذین یقاتلون فی سبیله صفاً کانهم بنیان مرصوص

به درستی که خداوند کسانی را که در صف واحد چون کوهی استوار در راه (قرآن کریم) می‌جنگند، را دوست می‌دارد. قرآن کریم

خدایا تو به انسان گفتی، که اگر بخواهی می‌توانی آن چنان اوج بگیری و به معراج بروی، که با من ملاقات نمایی و من این عظمت و شکوهت را دیدم که انسان تا چه تا حد می‌تواند بزرگوار باشد و به ملکوت اعلی پرواز کند.

بارخدایا، می‌دانم شهادت فیض بسیار عظیم است که نصیب هرکس نخواهد شد ولی من از تو می‌خواهم که نخست مرا بسازی و توفیق هدایت را به من عنایت فرمایی و بعد این هدیه بزرگ، یعنی شهادت را نصیبم گردانی.

آری برادران و خواهران، جبهه دانشگاهی است بس بزرگ، نام این دانشگاه کربلا می‌باشد و کسانی می‌توانند بعنوان دانشجو در آن درس بخوانند که، معتقد به اسلام و ولایت فقیه باشند و رمز موفقیت و قبولی، نائل شدن به فیض عظیم شهادت است.

مادر جان! اگر من شهید شدم گریه و زاری مکن و نماز شکر به جا آور و از خداوند بخواه که این قربانی تو را قبول فرماید. و اما ای پدر مهربان از شما می‌خواهم، که مرا ببخشی وحلالم نمایی چون نتوانستم عصای پیریت باشم واز برادران وخواهران می‌خواهم که مرا به بزرگی خودشان عفو نمایند و راهم را که همان اسلام و قرآن است، ادامه دهند.

و اما سخنی کوتاه با فرزندم:

دختر جان می‌دانی که چرا نامت را فاطمه گذاشته‌ام؟ زیرا که علاقه فراوانی به جدم فاطمه الزهرا (س) و خاندانش دارم و لذا از همسرم و تمامی اقوام و خویشاوندان می‌خواهم که در تعلیم و تربیت فرزندم، کوشا باشند و طوری او را بزرگش کنید که در آینده بتواند، رسالت پدرش را که همان رسالت انبیاء و امامان است را بر دوش کشد.

سلام مرا به امام عزیز و بزرگوار برسانید و به او بگویید که هرگز تو را تنها نخواهیم گذاشت.

در پایان از تمامی دوستان و آشناییان و امت حزب الله قلعه سر می‌خواهم که مرا ببخشند.

والسلام

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار