چهل‌سالگی سرو/ پیشکسوت و جانباز دوران دفاع مقدس:

دست الهی همواره یاری‌گر رزمندگان دوران دفاع مقدس بود

یکی از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس گفت: دست الهی همواره یاری‌گر رزمندگان در جبهه‌های هشت سال دفاع مقدس بود.
کد خبر: ۴۱۹۱۲۱
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۲ - 28September 2020

«محمد صالحی» پیشکسوت و جانباز دوران دفاع مقدس در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در قزوین، اظهار داشت: دوران دفاع مقدس جلوه ایثار، شهامت و دلاوری رزمندگانی بود که حتی با دست خالی جلوی دشمنان تا دندان مسلح می‌ایستادند تا ذره‌ای از خاک وطن به دست آنان نیفتد.

وی با نقل خاطره‌ای از دوران دفاع مقدس عنوان کرد: در بمباران شیمیایی که توسط صدام ملعون در جبهه رزمندگان کشور رخ داد، مجبور شدم با سرعت از منطقه آلوده خارج شوم این در حالی بود که به سرعت سمت جبهه دشمن حرکت کردم.

صالحی ادامه داد: سه سرباز عراقی با دیدن من که به سرعت به طرفشان می دویدم بدون هیچ حرکتی و از ترس، دستان خود را به علامت تسلیم بالای سرشان بردند.

وی عنوان کرد: پس از مواجهه با این صحنه پی به وعده الهی بردم که می گوید؛ «خداوند سربازانی را که برای او کار کنند یاری خواهد کرد».

پیشکسوت دوران دفاع مقدس که بیش از 50 ماه جبهه در کارنامه پر افتخار خود دارد، تصریح کرد: در اسفند سال 1364 با ترکش خمپاره دشمن به درجه جانبازی نائل آمدم اما بعد از آن هم هیچگاه دست از مبارزه برداشتم و با شرکت در مراسمات گوناگون در پشت صحنه های جنگ به رزمندگان خدمت رسانی می کردم.

صالحی با گلایه از وضعیت سخت اقتصادی در جامعه افزود: مسئولان و مدیرانی که در پشت میزهای خود نشسته اند باید بدانند برای ذره ذره خاک سرزمین، هزاران رزمنده شهید شده تا امنیت و آرامش امروز کسب شود بنابراین مسئولان وظیفه دارند به پاسداشت خون شهدا و جانبازان از هیچ تلاشی در جهت رفع موانع و مشکلات اقتصادی مردم مضایقه نکنند.

پیشکسوت دفاع مقدس با تاکید بر تمسک راه حق خاطرنشان کرد: مردم باید همواره پشتیبان ولایت فقیه باشند تا کشتی به حق انقلاب در مسیر درست خود حرکت کند و با صاحب اصلی خود امام زمان (عج) تحویل داده شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار