چهل‌سالگی سرو/ فرمانده دافوس آجا:

مجموعه «روایت‌های ماندگار دفاع مقدس» چراغ راه آیندگان کشور است

امیر سرتیپ ولی‌وند با اشاره به رونمایی مجموعه پنج جلدی «روایت‌های ماندگار دفاع مقدس» گفت: این مجموعه می‌تواند چراغ راه آیندگان باشد.
کد خبر: ۴۱۹۱۲۷
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۷ - 28September 2020

مجموعه ارزشمند جمع‌آوری شده چراغ راه آیندگان کشور استبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «حسین ولی‌وند زمانی» فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش (دافوس) در آیین رونمایی از پنج جلد کتاب با عنوان «روایت‌های ماندگار دفاع مقدس» که صبح امروز در این دانشگاه برگزار شد، با اشاره به همت والای پیشکسوتان عرصه ایثار و جهاد اظهار داشت: مردان بزرگ به سهولت زیر بار مسئولیت نمی‌روند؛ چراکه خود را نسبت به لحظه به لحظه دوران تصدی، مسئول و پاسخگو می‌دانند.

وی با اشاره به نقش بی بدیل فرماندهان دوران دفاع مقدس در مقابله با متجاوزان بعثی گفت: این افراد در برابر تکلیف، مطیع بودند و اگر موضوعی بر آن‌ها تکلیف می‌شد، سنگین‌ترین مسئولیت‌ها را بر عهده می‌گرفتند و برای رسیدن به اهداف مورد نظر تلاش بسیاری انجام می‌دادند.

فرمانده دافوس ارتش افزود: این عزیزان حتی در دوران فراغت از شغل نیز مسئولانه به امور نگاه کرده و کاری می‌کنند که دیگران از آن بهره ببرند که ما آن را به عنوان «مدیریت دانش» می‌شناسیم.

امیر ولی‌وند خاطرنشان کرد: بنده از سال ۱۳۹۰ که فرمانده دافوس شدم، کار گردآوری مجموعه وقایع دفاع مقدس با حضور ۲۰۰ نفر از عزیزان عرصه دفاع مقدس آغاز شد و مطمئناً این اثر می‌تواند چراغ راه آیندگان باشد و بسیاری از تجربیات و ارزش‌های دفاع مقدس را به نسل‌های بعدی منتقل کند.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار