نماینده ولی فقیه در خراسان‌ جنوبی:

راه مقابله با دشمنان همان راهی‌ست که سپاه پاسداران انتخاب کرد

نماینده ولی فقیه در خراسان‌ جنوبی گفت: مقابله با دشمنان تنها یک راه دارد و آن راهی است که سپاه پاسداران انتخاب کرده لذا با ایمان به خدا بر روی پای خود و استعدادهای خود بایستید و جواب زور آنها را با قدرت بدهید زیرا با لبخند و چاپلوسی نمی‌توان جوابشان را داد.
کد خبر: ۴۱۹۱۴۲
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۵ - 28September 2020

راه مقابله با دشمنان همان راهی است که سپاه پاسداران انتخاب کرده استبه گزارش دفاع‌پرس از بیرجند، آیت‌الله «سیدعلیرضا» عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی امروز در جمع فرماندهان و کارکنان هوافضای خراسان‌ جنوبی ضمن بزرگداشت هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: انسان‌هایی بالاتر از فرشته که باید مسجود ملائکه باشند، ارواح شهدای راه حق و دین، علمای راستین و عرفای واصلین و چهره‌هایی در زمان معاصر همچون امام خمینی(ره)، رهبر معظم انقلاب اسلامی، سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، شهید آیت‌الله مطهری و شهید مصطفی چمران هستند.

وی با بیان اینکه علامت نفوذ دشمنان فاسد کردن مردم است، گفتت: استعمارگران انواع شگردها، فریب‌ها و سازش‌کاری‌ها را در دستور کار خود قرار داده و در هر کجا که ورود پیدا می‌کنند ابتدا سعی دارند تا انسان‌ها را فاسد کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خطاب به کارکنان هوافضای سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌ جنوبی، عنوان کرد: جهاد شما در راه خدا و حفظ ایمان، ناموس و ارزش‌های مردم است و ارزش جهاد شما چیزی نیست که با عدد و رقم محاسبه شود لذا تنها خدا می‌داند که در نزدش چه مقامی دارید.

عبادی با تأکید بر اینکه اگر جلوی دشمنان و تفکر لیبرال دموکراسی غرب را نگیرید راه سعادت بشر برای همیشه بسته خواهد شد، اضافه کرد: اگر شما و امثال شما جلوی دشمنان و تفکر لیبرال دموکراسی غرب را نگیرید و آن سلطه جهانی حاصل شود، یقین بدانید که برای همیشه راه سعادت بر بشر بسته خواهد شد.

وی با بیان اینکه همه آزادی‌ها، ارزش‌ها، ایمان، درستی، صداقت و اخلاق در گرو جبهه شما است، گفت:  مقابله با دشمنان تنها یک راه دارد و آن راهی است که سپاه پاسداران انتخاب کرده است، لذا با ایمان به خدا بر روی پای خود و استعدادهای خود بایستید و جواب زور آنها را با قدرت بدهید زیرا با لبخند و چاپلوسی نمی‌توان جوابشان را داد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی متذکر شد: اینکه شخصیتی همچون امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی می‌فرمایند که من دست و بازوی شما نیروها را می‌بوسم تعارف نیست بلکه یک واقعیت است، این دست‌ها و بازوها بسیار ارزشمند هستند زیرا نوع بشر را نجات خواهند داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار