امام‌جمعه عجب‌شیر؛

مدیریت جهادی باعث پیروزی ما در دفاع مقدس شد

حجت‌الاسلام «شربیانی» گفت: فرماندهان دوران دفاع مقدس مدل جدیدی از تدبیر را ارئه کردند و خودشان در خط مقدم حرکت می کردند و در میدان عمل حضور داشتند و با این مدیریت جهادی جنگ را به نفع خود پیروز کردند.
کد خبر: ۴۱۹۱۶۲
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۲ - 28September 2020

به گزارش دفاع‌پرس از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام والمسلمین «محمود شربیانی»، امام‌جمعه عجب‌شیر در جمع مسئولان سپاه عجب‌شیر اظهار داشت: دشمن می‌خواست هویت دینی و ایمانی جوانان ما را از بین ببرد اما ایمان رزمندگان اسلام و جوانان کشور بود که فاتح میدان‌های سخت علیه کفر شدند.

وی ضمن شرح واقعیت های دفاع مقدس به بسیج دانش آموزی توصیه کرد: نسل جوان، جنگ و حوادث و واقعیت های موجود در آن را ندیده است و دشمن در پی القای شبهات ناحق بر این نسل جوان هست باید بسیج دانش آموزی تاریخ جنگ و حقایق نهفته در آن را به روش های مختلف به این نسل انتقال دهد.

امام‌جمعه عجب‌شیر تصریح کرد: فرماندهان دوران دفاع مقدس مدل جدیدی از تدبیر را ارئه کردند و خودشان در خط مقدم حرکت می کردند و در میدان عمل حضور داشتند و با این مدیریت جهادی جنگ را به نفع خود پیروز کردند.

حجت الاسلام شربیانی ادامه داد: مردم عزیز ایران باید شم سیاسی خود را قوی کنند و تحلیلگر مسائل و اتفاقات پیرامون منطقه باشند تا دچار اشتباهات تاریخی جمود فکران زمان امام علی(ع) و امام حسن (ع) نباشند.

وی در پایان ضمن نصیحت به برخی مدیران گفت: مدیر نباید صرفا در اتاق خود بشیند باید به میدان برود تا گزارشات واقعی را از خطا تشخیص دهد متأسفانه برخی مدیران حرف حق را گوش نمی کنند نباید راه رزمندگان و مدیران جهادی را به فراموشی بسپاریم باید رهنمود های رهبر فرزانه انقلاب را نقشه راه خود قرار بدهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار