چهل‌سالگی سرو/

مراسم اختتامیه نمایشگاه دستاورد‌های چهل‌ساله دفاع مقدس قم برگزار شد

مراسم اختتامیه نمایشگاه دستاورد‌های چهل‌ساله دفاع مقدس استان قم امروز با حضور جانشین فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) برگزار شد.
کد خبر: ۴۱۹۲۱۶
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۶ - 28September 2020

مراسم اختتامیه نمایشگاه دفاع مقدس قم برگزار شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، مراسم اختتامیه نمایشگاه دستاورد‌های چهل‌ساله دفاع مقدس استان قم امروز با حضور «محمدرضا موحد» جانشین فرمانده سپاه امام علی بن ابی‌طالب (ع) و حجت الاسلام هادی قبادی مدیر سازمان اسناد و کتابخانه ملی و نمایندگانی از نهاد‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان و خانواده‌های معظم شهدا در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس قم برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، حجت الاسلام «علی لقمانپور» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم در سخنانی با اشاره به ویژگی‌های موزه انقلاب و دفاع مقدس قم اظهار داشت: این پروژه در حقیقت هدیه سفر استانی رهبر معظم انقلاب به قم در سال ۱۳۸۹ است و ما باید از لطف و محبت معظم له سپاسگزاری کنیم.

وی افزود: قم نخستین استانی است که فعالیت موزه را با راه اندازی مرکز علمی و دو رشته دانشگاهی کاردانی موزه و کارشناسی روایتگری دفاع مقدس در هم آمیخته است.

دبیر شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم همچنین از تلاش‌های بی وقفه استانداران حاضر و سابق، شهرداری و تمامی دستگاه‌های اجرای و نیرو‌های مسلح قم در احداث و تکمیل باغ موزه انقلاب و دفاع مقدس قم تقدیر کرد.

«مجتبی سیاری» دبیر اجرایی نمایشگاه نیز در سخنانی با معرفی ۲۳ غرفه نمایشگاه دفاع مقدس استان، از همکاری و تلاش تمامی غرفه داران و دست‌اندرکاران نمایشگاه که آثار اقدامات دوران دفاع مقدس را در نمایشگاه عرضه کردند، تجلیل کرد.

در ادامه، «محمدرضا گروسی» مشاور امور ایثارگران استانداری قم، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب، دفاع مقدس، مدافعان حرم و مدافعان سلامت و امنیت، اظهار داشت: استان قم خاستگاه انقلاب است و این باعث افتخار است که موزه قم، تلفیقی از دفاع مقدس و انقلاب اسلامی است.

وی افزود: شهدای بزرگوار ما در اوج جوانی راهی را رفتند که خیلی از بزرگان به آن غبطه می‌خورند.

در پایان این مراسم، از پدر بزرگوار شهید مدافع حرم «مهدی صابری» و همچنین مدیر سازمان ملی اسناد و مسئولان غرفه‌ها و فعالان برگزارکننده نمایشگاه دفاع مقدس استان قم با اهداء تقدیرنامه‌ای از سوی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم، تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار