همایش تجلیل از حافظان سلامت در بوشهر برگزار شد

اولین همایش تجلیل از حافظان سلامت، کارکنان و نگهبانان حراست دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر برگزار شد.
کد خبر: ۴۱۹۲۳۵
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۶ - 28September 2020

همایش تجلیل از حافظان سلامت در بوشهر برگزار شدبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، اولین همایش تجلیل از حافظان سلامت، کارکنان و نگهبانان حراست دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر امروز برگزار شد.

«سعید کشمیری» رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: تکریم ارباب‌رجوع و داشتن رفتار نیکو و خوش‌برخورد بودن از امور اجتناب‌ناپذیر در کار انتظامات است.

وی با بیان اینکه از زحمات بی‌شائبه و شبانه‌روزی همکاران حراست دانشگاه علوم پزشکی در سراسر استان بوشهر که در حفظ و حراست از اموال و موجودیت دانشگاه تلاش می‌کنند، تشکر و قدردانی می‌کنم، گفت: حراست مهم‌ترین بازوی نظارتی و چشم و گوش سازمان و مردم است.

کشمیری ضمن تسلیت شهادت «زهرا رگبار» هفتمین شهید مدافع سلامت استان بوشهر بیان کرد: حراست در مجموعه باید حس امنیت و آرامش را به کارکنان و مراجعان بدهد و با وجود اینکه از هیچ خطا و فسادی چشم‌پوشی نمی‌کند، حفظ آبرو و شخصیت افراد را که از اصول انسانی، شرعی و اخلاقی است در رأس امور خود قرار دهد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با تأکید بر اینکه حراست باید به عنوان یک نیروی بازدارنده و پیشگیرانه در سیستم فعالیت کند، افزود: حراست بازوی کمکی و همواره همراه و پشتیبان سیستم در جهت رسیدن به اهداف است.

کشمیری با بیان اینکه ایجاد فضایی آرام، سالم و بانشاط یکی از وظایف حراست است، گفت: باید نگاه مچ‌گیرانه و امنیتی از حراست دور شود و حراست باید به‌گونه‌ای عمل کند که کارکنان، استادان و دانشجویان آن را مأمن امن خود بدانند و در واقع امنیت و آرامش را در فضای سازمان خودشان ایجاد کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با بیان اینکه تنها با امکانات بیمارستانی نمی‌توانیم جلوی موج‌های بعدی بیماری کرونا را بگیریم، خاطرنشان کرد: در هفت ماه گذشته در همه رده‌های حوزه سلامت، شاهد حماسه بودیم و یکی از قسمت‌هایی که کمتر از آنها نام‌برده شده، نیروهای حراست بوده‌اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار