چهل‌سالگی سرو/ مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران:

یادمان شهدای عباس‌آباد با کمک ۲۷۰ میلیون تومانی خیّر نیک‌اندیش افتتاح شد

سردار «عبدالله ملکی» گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس، یادمان شهدای گمنام عباس‌آباد با کمک ۲۷۰ میلیون تومانی خیّر نیک‌اندیش این شهرستان افتتاح شد.
کد خبر: ۴۱۹۲۴۸
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۱ - 28September 2020

یادمان شهدای عباس‌آباد با کمک 270 میلیون تومانی خیّر نیک‌اندیش افتتاح شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سردار «عبدالله ملکی» امروز در مراسم افتتاح یادمان دو شهید گمنام عباس‌آباد با بیان اینکه این شهرستان در دفاع مقدس هم نیروخیز بود و هم رزمنده‌خیز اظهار داشت: از 327 شهید گمنام استان، 6 شهید در عباس‌آباد مدفون هستند.

سردار ملکی با بیان اینکه خادمی شهدا مدال افتخاری است که گردن‌آویز خیل عظیمی از مردم مومن و انقلابی استان شده است، گفت: کار برای شهدا برکت دارد.

این مسئول با بیان اینکه قدم در راه خیر گذاشتن توفیق و سعادت می‌خواهد، افزود: این یادمان با کمک 270 میلیون تومانی یکی از خیّرین نیک‌اندیش این شهرستان بنا شد.

وی با عنوان اینکه یکی از مأموریت‌های ما ایجاد پایگاه فرهنگی دفاع مقدس در همه شهرهای استان است، گفت: تاکنون شهرهای بهشهر، قائمشهر، چالوس، تنکابن، بابلسر و نکا دارای پایگاه شدند و قرار است مکانی برای ترویج فرهنگ جهاد و شهادت باشد و انتظار داریم در این شهرستان نیز با کمک مردم و رزمندگان این مکان شکل بگیرد.

این مسئول خواستار توجه بیشتر مسئولین شهرستان کلاردشت نسبت به یادمان‌ شهدای گمنام شد و تصریح کرد: یادمان سه شهید پس از هفت سال نیمه‌کاره مانده است و امروز به همت سپاه کلنگ حسینیه را در این مکان زدیم.

سردار ملکی با بیان اینکه شهدا با معرفتی که به خدا و انبیاء داشتند به درجات والای الهی رسیدند و بلندمرتبه شدند، اظهار داشت: این دو شهید گمنام کرامات زیادی برای مردم داشته و دارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار