فرمانده سپاه جوادالائمه(ع) دشتستان:

جهان سلطه در دوران دفاع مقدس ضربه سنگینی خورد

سرهنگ نعمت الله غلامپور گفت: جهان سلطه در دوران دفاع مقدس ضربه سنگینی خورده و امروز هیبت نظام سلطه رو به افول است در حالی که انقلاب اسلامی به جهان صادر شده است.
کد خبر: ۴۱۹۲۵۸
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۲ - 28September 2020

جهان سلطه در دوره دفاع مقدس ضربه سنگینی خورده استبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، سرهنگ «نعمت الله غلامپور» فرمانده سپاه جوادالائمه(ع) دشتستان در دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران اظهار داشت: مادران و همسران شهدا و ایثارگران همان فرشتگان الهی هستند که خداوند تبارک و تعالی برای تائید مردان خدا روی زمین فرستاد.

وی گفت: جبهه افرادی همچون سردار سلیمانی، حسن باقری، همت و دیگر شهدا را تربیت کرده است، انسان‌های جهادگر همواره خود را بدهکار خداوند و مردم می‌دانند.

غلامپور با اشاره به اینکه شهدا با ایثارگری و شهادت خود کشوری امن را برای ما ایجاد کردند افزود: هدف دشمن از جنگ تحمیلی از بین بردن نظام مقدس جمهوری اسلامی و انتقام‌گیری بود.

وی خاطرنشان کرد: سالیان سال نظام سلطه در ایران از منابع این مملکت غارت می‌کردند، نظام سلطه ضربه خورد در حالی که تجهیزات نظامی جمهوری اسلامی را می دانستند و حتی از سیم خاردار هم برای ایران دریغ می‌کردند و امروز ما در عرصه نظامی به جایی رسیدیم که تکنولوژی نظامی، فکر و فرهنگ انقلابی را صادر می‌کنیم.

فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) دشتستان گفت: آنکه پشت رژیم بعث بود و در مقابل جمهوری اسلامی ایستاد، کل جهان سلطه بود و همه دست در دست هم دادند تا انقلاب را از ما بگیرند، جهان سلطه در دوران دفاع مقدس ضربه سنگینی خورد، امروز هیبت نظام سلطه رو به افول است در حالی که انقلاب اسلامی به جهان صادر شده است.

وی با اشاره به ترور سردار سلیمانی افزود: ما انتقام شهید سردار سلیمانی را از هر کسی که در ترور ایشان نقش داشت خواهیم گرفت.

غلامپور گفت: رهبری امام (ره) و دانش ایشان باعث پیروزی رزمندگان اسلام در دفاع مقدس شد؛ قطعا کسی که تقوا داشته باشد خداوند راه‌های زمین و آسمان را به او نشان می‌دهد، جنگ ایران و عراق، جنگ ایران مقابل تمام دنیا بود، شجاعت و قاطعیت امام (ره) و بعد معنوی ایشان زمینه‌ساز پیروزی در جنگ تحمیلی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار