فرمانده سپاه مالک اشتر بوشهر مطرح کرد؛

لزوم الگوگیری از دفاع مقدس در تحقق اقتصاد مقاومتی

سرهنگ پاسدار غلامرضا شهابی گفت: مسئولان می‌توانند برای حل مشکلات کشور و تحقق اقتصاد مقاومتی از دفاع مقدس الگوبرداری کنند.
کد خبر: ۴۱۹۲۶۱
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۲ - 28September 2020

لزوم الگوگیری از دفاع مقدس در راستای اقتصاد مقاومتیبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس در سالن پروازهای داخلی فرودگاه شهدای بوشهر برگزار شد.

سرهنگ پاسدار غلامرضا شهابی فرمانده سپاه مالک اشتر شهرستان بوشهر در این مراسم معنوی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: دفاع مقدس در عین مواجهه با حقایق تلخ، دست و پنجه نرم کردن با مشکلات و محدودیت ها، امتحان‌های سخت بود.

وی گفت: شب‌های عملیات و اسارت ها، شکست‌ها و پیروزی‌ها مملوء از آموزه‌هایی است که از حقایقی پنهان برای جهانیان پرده برداشته و هیمنه خدشه ناپذیری گزاره‌های به ظاهر علمی دانشگاه‌های نظامی، فنی و علوم انسانی دنیا را فرو ریخته است.

شهابی با بیان اینکه دفاع مقدس برای ما درس ایثار است خاطرنشان کرد: این نوع مواجهه با موانع پیش رو یکی از درس‌های بزرگی است که از گنجینه دفاع مقدس می‌آموزیم.

فرمانده سپاه مالک اشتر شهرستان بوشهر تصریح کرد: با بررسی موانع و محدودیت‌های داخلی و خارجی در مسیر اداره جنگ تحمیلی و فضای مشکلات اصلی پیش روی فرماندهان، مدیران و رزمندگان اسلام مسئولان می‌توانند برای حل مشکلات کشور و تحقق اقتصاد مقاومتی از دفاع مقدس الگوبرداری کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار