پیروزی «جو بایدن» در دشمنی آمریکا علیه ایران تاثیری ندارد

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس گفت: عده‌ای در داخل کشور می‌گویند اگر «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا شود وضعیت اقتصادی ما بهبود می‌بخشد بدون‌شک در خواب غفلت هستند.
کد خبر: ۴۱۹۲۹۰
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۰ - 28September 2020

پیروزی «جو بایدن» در دشمنی آمریکا علیه ایران تاثیری نداردبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، محمدتقی نقدعلی در گفت‌وگویی، با اشاره به اینکه برخی‌ها متصور می‌کنند اگر «جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا شود، راهبرد ایالات متحد در قبال کشورمان تغییر خواهد کرد، گفت: در طول 40 سال اخیر چه جمهوری‌خواه و چه دمکرات هر کدام کاخ سفید را تصاحب کردند جز ضربه به نظام اسلامی و ملت ایران اقدام دیگری انجام نداده اند.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود: اظهار نظرهایی که از سوی نامزدهای انتخاباتی آمریکا در رابطه با ایران مطرح می‌شود هیچ منفعتی برای کشورمان در بر نخواهد داشت زیرا هر کدام از این افراد به دنبال پیاده سازی افکار و اهداف شوم خود در قبال ایران هستند.

این نماینده مردم در مجلس تاکید کرد: مباحثی که ترامپ و بایدن در رابطه با ایران مطرح می‌کنند فقط جنبه تبلیغاتی در آمریکا دارد؛ چرا که حنای «جو بایدن» و «ترامپ» برای ما رنگی نخواهد داشت و هر دو سیاست‌های خصمانه‌ای را علیه کشورمان دنبال خواهند کرد.

نماینده مردم خمینی شهر تصریح کرد: قطعا پیروزی «جو بایدن» هیچ تاثیری بر اقتصاد ما نخواهد داشت؛ متاسفانه برخی از آقایان در داخل کشور به پیروزی جو بایدن دل بستند و متصور شدند که با رئیس جمهور شدن این شخص در آمریکا، گشایش اقتصادی برایمان ایجاد خواهد شد اما این‌ افراد متوجه باشند که آمریکا دشمن قسم خورده جمهوری اسلامی است.

منبع: خانه ملت

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار