پیکر شهید امنیت در شهرستان ایذه هم‌آغوش خاک شد

پیکر شهید مدافع امنیت «عبدالله مومن‌زاده» با حضور اقشار مختلف مردم از میدان آزادگان تا قبرستان روضه‌الزهرای شهرستان ایذه تشییع و در محل گلزار شهدا هم‌آغوش خاک شد.
کد خبر: ۴۱۹۳۱۶
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۳ - 29September 2020

پیکر مطهر شهید امنیت در شهرستان ایذه هم آغوش خاک شد

به گزارش دفاع‎پرس از اهواز، پیکر ستوان شهید «عبدالله مومن زاده» از نیروهای هنگ مرزی در گلزار شهدای ایذه به خاک سپرده شد.

پیکر این شهید مدافع امنیت با حضور اقشار مختلف مردم از میدان آزادگان تا قبرستان روضه‌الزهرای شهرستان ایذه تشییع و در محل گلزار شهدا هم‌آغوش خاک شد.

«حسین لامی‌زاده» فرماندار ایذه در آیین تشییع پیکر این شهید اظهار داشت: جوانانی مانند این شهید بزرگوار باید الگوی جامعه ما باشند، کسانی که از جان خود برای امنیت کشور می‌گذرند.

وی افزود: شهید مومن‌زاده فرزند خلف شهرستان ایذه و ایران اسلامی بود که رشادت وی یاد آور ایثار و فداکاری جوانانی است که در هشت سال جنگ تحمیلی برای دفاع از خاک وطن از همه چیز خود گذشتند.

شهید مومن‌زاده فرزند جانباز دفاع مقدس و برادرزاده شهید «سهراب مومن‌زاده» از شهدای جنگ تحمیلی است.

۲ نفر از مرزبانان جمهوری اسلامی ایران از جمله شهید مومن‌زاده روز شنبه گذشته در درگیری با قاچاقچیان در منطقه مرزی دشت آزادگان به شهادت رسیدند.

سردار «عباس یوسفی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان نیز به همین مناسبت و با ارسال پیامی شهادت 2 تن از نیروهای خدوم انتظامی که مظهر رشادت برای تامین امنیت جامعه هستند را تبریک و تسلیت گفت و خواهان اشد مجازات برای اشراری شد که به هر بهانه قصد دارند مرزهای کشور را نا امن جلوه دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها