برگزاری یادواره شهدای ناجا در اردبیل

یادواره شهدای ناجا توسط فرماندهی انتظامی اردبیل در محل موزه دفاع مقدس استان برگزار شد.
کد خبر: ۴۱۹۳۱۹
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۰ - 29September 2020

برگزاری یادواره شهدا توسط فرماندهی انتظامی اردبیل

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، مراسم قرائت زیارت عاشورا و یادواره شهدای ناجای استان اردبیل امروز با حضور گسترده کارکنان فرماندهی انتظامی استان اردبیل در محل موزه دفاع مقدس استان و جنب نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس و مقاومت برگزار شد.

در این مراسم «عارف الاسدی» مسئول دفتر جنبش عصائب اهل الحق عراق گفت: سردار سلیمانی هم رزمنده، هم فرمانده و هم برادر برای ما عراقی‌ها بود و توانست برادری را میان دو کشور ایران و عراق به تصویر بکشد.

الاسدی بیان داشت: ارتباط با ایران یک رابطه سرنوشت‌ساز است و هرگز بهای دوستی با کشورهای عربی همسایه قطع ارتباط با ایران نخواهد بود.

وی با بیان اینکه ارتباط ما با ایرانی‌ها به ارتباط برادر با برادر تبدیل شده است، افزود: با توجه به شرایط کرونایی موجود عراقی‌ها امسال از عدم حضور و پذیرایی از مردم ایرانی به عنوان برادران خود در منزلشان ناراحت هستند.

مسئول دفتر جنبش عصائب اهل الحق عراق با اشاره به شهادت سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس عنوان کرد: سردار سلیمانی هم رزمنده، هم فرمانده و هم برادر برای ما عراقی‌ها بود و توانست برادری را میان دو کشور ایران و عراق به تصویر بکشد.

الاسدی متذکر شد: خاطره جنگ تحمیلی برای ایران و عراق خاطره‌ای تلخ بوده و آسیب‌های فراوانی برای هر دو کشور وارد کرده است و طبیعی است اگر جنگی رخ دهد آثار و پیامدهای تلخی دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها