آغار عملیات احداث حرم شهدای گمنام هیر

کلنگ آغاز عملیات احداث حرم شهدای گمنام بخش هیر از توابع اردبیل به زمین زده شد.
کد خبر: ۴۱۹۳۵۶
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۱ - 29September 2020

آغار عملیات احداث حرم شهدای گمنام هیر

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، مراسم شروع احداث حرم دو شهید گمنام در شهر هیر توسط «علی واحد» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اردبیل به زمین زده شد.

در این مراسم «علی واحد» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اردبیل با بیان اینکه هیئت امنای شهدای گمنام مسئول ساخت و احداث، نگهداری و بهره برداری از حرم ها هستند گفت: اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان با پی گیری اعتبارات اختصاص یافته به احداث و تکمیل حرم های شهدای گمنام، زمینه را برای بهره برداری هرچه سریع تر از این پایگاه ها فراهم می کند.

دبیر ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس استان اردبیل افزود: با برنامه ریزی های لازم و اقدامات انجام شده توسط اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس استان و همکاری فرمانداران برای تخصیص بودجه های لازم، انتظار می رود تا پایان سال بیش از نود درصد از حرم های شهدای گمنام به بهره برداری برسد.

در پایان این مراسم، مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و سرهنگ پاسدار«شکر عبدی» معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس (ع) استان و بخش دار و شهردار هیر با حضور در مزار شهدای گمنام این شهر به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها