چهل‌سالگی سرو/ مسئول امور پیشکسوتان اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس قزوین:

تجلیل از 11 هزار پیشکسوت دوران دفاع مقدس تا پایان سال

سرهنگ «یوسف یعقوبی» گفت: امسال به مناسبت چهل سالگی دفاع مقدس از 11 هزار پیشکسوت دوران دفاع مقدس، تا 29 اسفند سال جاری تجلیل خواهند شد.
کد خبر: ۴۱۹۳۶۸
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۲ - 29September 2020

سرهنگ «یوسف یعقوبی» مسئول امور پیشکسوتان جهاد و مقاومت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در قزوین، اظهار داشت: با آغاز هفته دفاع مقدس و با توجه به شرایط فوق قرمز استان در شیوع ویروس کرونا، از 1100 نفر پیشکسوت دوران دفاع مقدس بصورت همزمان و ویدئو کنفرانس و با همکاری فرماندهان نظامی و فرمانداران شهرستان ها در سراسر استان قزوین تجلیل شد.

وی ادامه داد: سهم استان قزوین در تجلیل از این بزرگواران 11 هزار نفر است که با برنامه ریزی هایی که توسط امیر «بهنام پیری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان با استاندار و فرماندهان ارشد نظامی صورت گرفته تا پایان سال جاری از دیگر پیشکسوتان تجلیل خواهد شد.

یعقوبی تصریح کرد: پیشکسوتان گنجینه های گران بهای انقلاب اسلامی محسوب می شوند که نسل جدید می توانند با الگو پذیری از این ارزشها، روحیه استقلال پذیری و شهامت گونه خود را تقویت کنند.

مسئول امور پیشکسوتان جهاد و مقاومت اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس قزوین یادآور شد: امسال به مناسبت چهل سالگی دفاع مقدس از 11 هزار پیشکسوت دوران دفاع مقدس، تا 29 اسفند سال جاری تجلیل خواهند شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها