اختتامیه شانزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت در یزد برگزار شد

مراسم اختتامیه استانی شانزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت با معرفی آثار برتر هنرمندان استان در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس یزد برگزار شد.
کد خبر: ۴۱۹۳۸۸
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۶ - 29September 2020

اختتامیه شانزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت در یزد برگزار شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، مراسم اختتامیه استانی شانزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت با معرفی آثار برتر هنرمندان استان شامگاه دوشنبه 7 مهر 99 ساعت 20 با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی همراه با پخش مستقیم ویژه‌برنامه هفته دفاع مقدس از شبکه استانی یزد در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس یزد برگزار شد.

لازم به ذکر است این جشنواره در ۱۵ محور «ولایت‌فقیه و رهبری»، «شهدای انقلاب، دفاع مقدس و مقاومت»، «تمدن نوین اسلامی»، «ایران مقتدر»، «انقلابی بودن و مدیریت جهادی»، «اقتصاد مقاومتی»، «فرهنگ و تفکر بسیجی»، «نقش جوانان و زنان در انقلاب»،‌ «جنگ نرم و نفوذ دشمن در عرصه‌های مختلف» و «تهدیدها و فرصت‌های فضای مجازی» برگزار شده است.

«احمد پهلوانیان»، «محمدرضا حاجی‌غلامی» و سید «جلال دهقانی‌اشکذری» داوری این دور از جشنواره را بر عهده داشته‌اند که ۷۰ اثر به جشنواره استانی فیلم مقاومت یزد ارسال شده است.

نامزدهای راه یافته در بخش فیلمنامه «محمدرضا امیرخانی» با اثر «منتظر قائم»، «محمدشهیدی فر» با اثر «حورا» و «محمدرضا امیرخانی» با اثر «نقطه وصال» بودند.

اختتامیه این جشنواره با حضور سرهنگ «منصور زارع» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد، «مجید جوادیان زاده» مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد و جمعی از مسئولین در محوطه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس برگزار شد و از برگزیدگان و راه‌یافتگان به مرحله کشوری تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار