مدیرکل امور بانوان استانداری کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛

برگزاری همایش اسوه‌های صبر و مقاومت در یاسوج

«نادیا صداقت» از برگزاری همایش اسوه‌های صبر و مقاومت در یاسوج خبر داد و اظهار داشت: در این همایش از ۲۰ همسر، مادر و فرزند شهیدان والامقام و جانبازان هشت سال دفاع مقدس تقدیر  می‌شود.
کد خبر: ۴۱۹۴۶۳
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۶ - 29September 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، «نادیا صداقت» مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد امروز در جمع خبرنگاران از برگزاری همایش اسوه‌های صبر و مقاومت در هفته جاری خبر داد و اظهار داشت: با توجه به شرایط استان به لحاظ شیوع ویروس کرونا و لزوم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، در این همایش به صورت نمادین و با حضور استاندار  از 20 همسر، مادر و فرزند شهیدان والامقام و جانبازان هشت سال دفاع مقدس به نمایندگی از سایر خانواده‌های شهدا و ایثارگران تجلیل می‌شود.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری افزود: هدف از برگزاری این همایش، زنده نگه داشتن یاد شهدا و جانبازان و فداکاران هشت سال دفاع مقدس و به‌ویژه قدردانی از بانوان فداکار حوزه ایثار و شهادت است.

صداقت عنوان کرد: 674 جانباز نیازمند پرستاری در این استان وجود دارد که همسران فداکار آنها، شبانه‌روز و زینب‌وار از این شهیدان زنده پرستاری می‌کنند.

وی بیان کرد: زنانی که بعد از جنگ هشت ساله تاکنون صبورانه و به صورت شبانه‌روزی از همسران جانباز و ایثارگر خود پرستاری کرده‌اند و زنانی که بعد از شهادت همسر، به تنهایی مسئولیت حفظ کیان خانواده را بر عهده داشته‌اند، شایسته تکریم هستند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد همچنین از تجلیل و قدردانی از فرزندان شهیدی که در بیمارستان شهید جلیل یاسوج در حال خدمت به بیماران مبتلا به بیماری کرونا هستند، خبر داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار