نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد:

پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی وظیفه همه مردم و مسئولان است

حجت‌الاسلام «سیدنصیر حسینی» انقلاب اسلامی ایران را خورشید فروزانی دانست که تابش آن عالم‌گیر شده است و گفت: پاسداری از این خورشید فروزان وظیفه‌ همه مردم و مسئولان است.
کد خبر: ۴۱۹۴۷۵
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۳ - 29September 2020

به  گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، حجت‌الاسلام «سیدنصیر حسینی» نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد امروز در دیدار جمعی از سادات استان با اشاره به اوضاع سیاسی کشورمان قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: قبل از انقلاب، کشور ایران مستعمره سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی بود اما امروز به یک قدرت جهانی تبدیل شده است.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد انقلاب اسلامی ایران را خورشید فروزانی دانست که تابش آن عالم‌گیر شده است و افزود: پاسداری از این خورشید فروزان وظیفه‌ همه مردم و مسئولان است.

حسینی با اشاره به رشادت‌های رزمندگان در دوران دفاع مقدس، گفت: در آن دوران نظام ما نوپا بود و شرایط سختی داشتیم اما با وجود حمایت همه‌جانبه کشورهای مختلف از رژیم بعث عراق، حتی یک وجب از خاک میهن عزیزمان را از دست ندادیم.

وی با بیان اینکه به فرموده امام خمینی (ره) پیروزی ما در هشت سال دفاع مقدس یک پیروزی عادی نبود بلکه عنایت خدا و امام زمان شامل حال ملت ایران شد، متذکر شد: در دفاع مقدس ۳۵ هزار رزمنده از استان کهگیلویه و بویراحمد به جنگ اعزام شد و این استان حدود یک هزار و ۸۸۰ شهید را به نظام و انقلاب اسلامی تقدیم کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار