چهل‌سالگی سرو/

پیرو ولایت فقیه باشید که تنها راه سعادت و رستگاری است

در فرازی از وصیت‌نامه شهید «سیدحسن ابراهیمیان» آمده است: تا آن‌جا می‌توانید پیرو ولایت فقیه باشید که تنها راه سعادت و رستگاری است.
کد خبر: ۴۱۹۵۵۸
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۹ - ۰۷:۴۲ - 30September 2020

پیرو ولایت فقیه باشید که تنها راه سعادت و رستگاری استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و در سالروز شهادت شهید «سیدحسن ابراهیمیان» وصیت‌نامه این شهید منتشر می‌شود.

شهید «سیدحسن ابراهیمیان» فرزند «عبدالمجید» یکم دی 1346 در بابل به دنیا آمد و در نهم مهر 1362 در مریوان به شهادت رسید.

وصیت‌نامه شهید:

به نام خدای شهیدان و با درود بر یگانه منجی عالم بشریت مهدی موعود (عج) و با سلام بر نایب بر حقش امام خمینی آن اسطوره قرن و با سلام بر ارواح پاک شهیدان وصیت خود را آغاز می کنم.

و لا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیا عند ربهم یرزقون

و شهیدان را مرده مپندارید بلکه آنان زنده‌اند و پیش خدای خود روزی می‌خورند.

وصیتم به پدر و مادر، پدر و مادر عزیزی که از فرزند خود گذشته‌اید در راه خدا، با آن همه زحمتها که برایم کشیده‌اید و با آن همه فقر و تنگ دستی‌ها که مرا بزرگ کرده‌اید، ولی من شما را اذیت و آزار می‌کردم مرا ببخشید و حلالم کنید.

شما که همچون ابراهیم و هاجر از فرزند خویش گذشته‌اید نگران نباشید، چون من مرگی را انتخاب کردم که رضای خداوند در آن است و آگاهانه و آزادانه آن را انتخاب کردم باید بدانیم که «انا الله و انا الیه راجعون» همه از خداییم و به سوی او می‌رویم، هر که مرگش برسد نمی‌تواند فرار کند؛ چه جبهه باشد چه جای دیگر.

چه خوش که انسان مرگی را انتخاب کند که مرضی خداوند تبارک و تعالی باشد و شهید قلب تاریخ و شمع محفل بشریت است وصیت به برادران و خواهران آن است که نگران من نباشید چون ضد انقلاب سوء استفاده می‌کند شما را خسته می‌کردم مرا ببخشید سعی کنید به پدر و مادر احترام کنید.

سفارشهایم به فامیل‌ها و دوستان:

تا آن‌جا می‌توانید پیرو ولایت فقیه باشید که تنها راه سعادت و رستگاری است، خط سرخ شهادت را ادامه دهید، ارزشی که شهید دارد اولین قطره خون شهید گناهان او را پاک می‌کند شهید بهشتی می‌گوید: ما راست قامتان جاودانه تاریخ خواهیم ماند.

بدانید که شهادت سربلندی و افتخار و عزت است و شهیدان عامل پیروزی حق بر باطل بودند از هابیل تا حسین (ع) و از حسین تا خمینی چون خون بر شمشیر پیروز است و این جنگ تا زمانی ادامه خواهد داشت که بانک رسای «لااله الاالله» و «الله اکبر» در گوشه گوشه جهان طنین افکند.

رفتن در راه شهید تنها شهادت نیست بلکه هر خونی که می‌ریزد پیام خون شهید را باید بگوش جهانیان خواند که مظلومی در زیر ظلم ظالمان کشته شده و باید انتقام خون آن را از ظالمان بگیریم؛ شهید شریعت می‌گوید آنان رفتند کاری حسینی کردند و آنها که ماندند باید کاری زینبی کنند وگرنه یزیدی‌اند.

شما ای قهرمان‌ترین ملتها! ای ملت ایران! صبر را پیشه کنید تا پیروز شوید و خدا در قرآن می‌فرماید، که ما صابران را دوست داریم.

خدایا! خدایا! تا انقلاب مهدی خمینی را نگهدار.

والسلام.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار