زنده نگه داشتن یاد شهدا، تداوم حرکت انقلاب اسلامی را به‌دنبال دارد

در بیانیه اداره کل حفظ آثار استان کرمان در قدردانی از حضور پرشکوه مردم و مسئولین در برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس آمده است: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، باعث تداوم حرکت انقلاب اسلامی است و همه باید در راستای گرامیداشت و تکریم این روز‌های مقدس تلاش کنیم.
کد خبر: ۴۱۹۵۷۹
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۲ - 01October 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان در بیانیه‌ای از حضور پرشکوه مردم و مسئولین در برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس قدردانی کرد.

در این بیانیه آمده است:

«آنچه مهم است این است که ملت ایران تاریخىِ حساس - مقطع دفاع مقدس - را هرگز فراموش نکنید و سال‌های پرمحنت، ولی پرافتخار دوران جنگ تحمیلی را هرگز از یاد نبرید. این آمدن‌ها، این اظهار ارادت‌ها، این یادبود گرفتن‌ها، کمک می‌کند به اینکه این یادها در ذهن‌ها زنده بماند.»

 مقام معظم رهبری(مدظله العالی)                                                                     

«من لم یشکر المنعم من المخلوقین لم یشکر الله عزوجل»

حضور پرشور مردم مومن استان کرمان در برنامه‌های بزرگداشت هفته دفاع مقدس در چهلمین سالگرد دفاع مقدس و در آستانه اولین سالگرد شهادت سپهبد شهیدحاج «قاسم سلیمانی»، نشان دهنده عمق درایت و ولایتمداری آحاد جامعه است و به‌طور حتم باعث زنده نگه داشتن یاد، نام و خاطره شهیدان والامقام و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه خواهد شد.

شکر و سپاس خداوند قادر متعال را به پاس نعمت امّت، بصیر و مردم شریف و وظیفه‌شناسی که با روحیه تحسین برانگیز آگاهانه و همیشه در صحنه زینت بخش این برنامه‌ها شدند؛ چراکه زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، باعث تداوم حرکت انقلاب اسلامی است و همه باید در راستای گرامیداشت و تکریم این روزهای مقدس تلاش و کوشش کنیم.

بر خود فرض می‌دانم از فعالیت‌های خالصانه اصحاب رسانه استان که در پوشش برنامه‌های هفته دفاع مقدس حضور به موقع داشتند و همچنین از همکاری، مشارکت و همراهی کلیه فرماندهان نظامی و انتظامی که با اتحاد و هماهنگی بی‌نظیر خود باعث شدند، برنامه‌های هفته دفاع مقدس باشکوه خاصی برگزار شود، تشکر کنم.

همچنین از نماینده ولی فقیه در استان، استاندار و معاونین، فرمانداران، مدیران کل، کارکنان خدوم دستگاه‌های اجرایی، آحاد پیشکسوتان، ایثارگران و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، خانواده معزز شهدا و ایثارگران که نهایت همکاری را در راستای بزرگداشت هفته دفاع مقدس داشتند، نهایت قدردانی به عمل می‌آید.

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار