مدیر ادبیات دفاع مقدس اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس همدان خبر داد؛

بارگذاری 10 عنوان کتاب گویا دفاع مقدس در شبکه ایران صدا

همزمان با هفته دفاع مقدس با همکاری اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس همدان و صدا و سیمای مرکز 10 عنوان کتاب گویای دفاع مقدس تولیدی در همدان در شبکه ایران صدا قابل دسترسی و بهره برداری قرار گرفت.
کد خبر: ۴۱۹۵۸۸
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۶ - 30September 2020

«محمد برخوردار» مدیر ادبیات و تاریخ دفاع مقدس اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس همدان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در همدان از قرار گرفتن کتب گویای تولیدی در شبکه ایران صدا خبر داد.

برخوردار گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس با همکاری صدا و سیمای مرکز 10 عنوان کتاب گویای تولید شده در حوزه دفاع مقدس در استان که با همکاری دستگاه های اجرایی تولید شده است جهت بهره برداری علاقمندان در شبکه ایران صدا قرار گرفت.

وی افزود: اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان، اداره کل صداو سیمای مرکز همدان، اداره کل ورزش و جوانان، اداره کل بهزیستی و اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی دستگاه های اجرایی در همدان هستند که با تلاش و همکاری در راستای تولید این کتب گویا گام برداشته اند.

برخوردار اظهار داشت: از 10 عنوان کتاب گویا، کتب «ساعت 16 به وقت حلب»، «فانوس حرم»، «عشق بازی امواج»، «صبر زرد»، «خواب هایی از بهشت» و «زنی از تبار الوند» بارگذاری و قابل استفاده است و چهار عنوان دیگر نیز بارگذاری خواهد شد.

در پایان مدیر ادبیات و تاریخ دفاع مقدس اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس همدان گفت: علاقمندان جهت استفاده از این کتب گویا می توانند از لینک های زیر به این محتوا دسترسی داشته باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار